Slăbeşte după firea ta

1 47055 original jpg jpeg

Spune-ne cum eşti, ca să-ţi spunem cum să slăbeşti. Dependentă de familie, mereu pe fugă sau gospodină din mamă-n fiică - găseşte-ţi profilul şi află ce regim ţi se potriveşte.

Pe aceeaşi temă:

De ce nu dă dieta rezultate?

Postul te ajută să slăbeşti

Dedicată,uiţi de mâncare

Ţii mult la familie şi la prieteni,fiind dependentă de anturaj. Te oferi mereu să ajuţi şi aşa se face că te ocupi de alţii şi uiţi de tine. Mănânci ca să trăieşti,nu invers.

Regimul tău ideal:echilibrat,cu 1.600 de calorii pe zi,bogat în carbohidraţi,fără grăsimi.

Dimineaţa:50 g pâine integrală sau 35 g pâine prăjită,cu 20 g dulceaţă şi 10 g unt;180 g kefir sau 250 ml lapte cu conţinut scăzut de grăsime;150 ml suc de fructe neîndulcit sau un măR.

Prânz:120 g carne de pasăre sau 120 g carne semi-grasă (vacă,raţă);125 g cartofi sau 100 g paste,cu legume fierte

Gustare:180 g iaurt natural degresat,cu un pumn de cereale

Cină:50 g brânză sau 120 g peşte afumat,cu 300 g crudităţi (morcovi,ardei,castraveţi),fructe de sezon (o portocală sau un grepfrut)

Pont:mănâncă friptură de vită gătită la aburi,cu cartofi natur şi cu salată dintr-o jumătate de varză crudă şi un morcov.

Activă,mănâncipe fugă

Eşti mereu pe fugă,de aceea tinzi să mănânci repede şi nesănătos. Ţi se pare că nu mănânci mai nimic,dar rulourile cu brânză,pateurile şi alte gustări pe care le iei rapid sunt pline de calorii şi de grăsimi.

sărac în carbohidraţi,dar bogat în proteine,cu 1.200 de calorii. Rezultatele se vor vedea din primele zile.

Dimineaţa:200 g brânză de burduf sau 60 g carne fiartă;200 ml lapte semidegresat sau 180 g iaurt natural

120 g carne slabă (pasăre,viţel) sau 120 g peşte gras (scrumbie,macrou),cu legume fierte şi salată

Gustarea de la ora 16.00:o felie de brânză grasă sau 80 g şuncă fiartă

120 g peşte afumat sau 120 g ton din conservă,pe care-l poţi combina cu porumb fiert din conservă;180 g iaurt natural

poţi mânca peştele la grătar,cu cartofi natur,lămâie şi cu salată verde.

Organizată,cu program strict de masă

Simţi mereu nevoia de a fi în siguranţă. Pentru tine,valorile familiale sunt extrem de importante. Nu te deranjează rutina şi îţi place să fixezi reguli în familie. Mănânci la ore fixe,aproape de rutină.

echilibrat,cu 1.400 de calorii. Fără excese de grăsimi. Vei scădea în greutate încet,dar sigur,şi fără să simţi că faci mari sacrificii ori schimbări în alimentaţie.

50 g pâine sau 40 g musli,10 g dulceaţă;200 ml lapte semidegresat;o portocală sau o banană

150 g peşte slab sau 100 g carne semigrasă (vacă,raţă);125 g cartofi sau 50 g orez fiert,cu legume fierte,salată fără ulei

150 g brânză de vaci sau un iaurt natural cu fructe

Cina:60 g carne de pui sau 25 g brânză grasă;200 g mazăre fiartă sau 150 g porumb dulce;un kiwi sau o portocală

prepară pieptul de pui la grătar,cu brânză rasă şi cu garnitură de porumb din conservă.

Expansivă,îţi place să mănânci

Ai o personalitate puternică,eşti sufletul familiei,mereu expansivă. Vrei să fii lăudată şi apreciată de cei dragi. Acasă,în familie sau la petreceri,mănânci din plăcere şi te-ai defini ca gurmandă.

cu 1.200 de calorii pe zi. Este un regim original,eficace,pe care îl poţi urma timp de două săptămâni. Acest tip de regim este bogat în proteine şi sărac în carbohidraţi şi în grăsimi. Vei vedea că nu trebuie să te abţii de la prea multe mâncăruri.

Dimineaţa:50 g pâine integrală sau 30 g fulgi de porumb;180 g iaurt natural degresat sau 150 g brânză de vaci

120 g carne slabă (pasăre,viţel) sau 150 g peşte slab;25 g brânză grasă cu legume gătite şi salată;fructe – o portocală,o banană sau 100 g struguri

Făinoase sau legume:200 g paste fierte sau 200 g orez fiert,cu legume

Lactate:180 g iaurt natural sau 150 g brânză de vaci cu fructe,îndulcită cu o lingură de miere

asezonează pastele cu sos de roşii,busuioc şi cu usturoi.