Tehnici de calmare la serviciu. 5 metode când nu mai poţi de nervi

1 64631 original jpg jpeg

Fiecare dintre noi a avut cel puţin un moment dificil la serviciu. Un client dificil te enervează în timpul unei întâlniri, şeful tău te bate la cap să fi mai poductivă, întâmpini dificultăţi în cadrul unui proiect sau se întâmplă orice alt lucru asupra căruia simti ca nu ai control. Iată câteva tehnici de calmare ce te vor ajuta.

Nu e de mirare că în astfel de momente simţi cum pulsul începe să crească,iar starea de calm începe să dispară treptat. De câte ori nu ţi-ai dorit să urli în gura tare,să loveşti cu pumnul în masă,să trânteşti tastatura doar pentru a scăpa de tensiunea acumulată? Dacă te regăseşti în astfel de ipostaze destul de des,iată cîteva metode simple,care nu doar te vor calma,dar te vor ajuta să îâi recapeţi buna dispoziţie.

1. Tehnici de calmare - Doar respiră

Chiar dacă primul tău instinct este acela de a deschide gura şi spune tot ce te deranjează,poate că nu este cel mai înţelept lucru pe care îl poţi face,mai ales dacă persoana asupra căreia vrei să te descarci este şeful tău sau un client important. Aşadar,in loc să răbufneşti,numără până la 10 şi respiră adânc. Vei vedea că după te vei simţi mult mai bine şi vei fi mulţumită de faptul că nu ai spus un lucru pe care ulterior l-ai fi regretat.

2. Scrie un mail,dar nu-l trimite

O altă modalitate uşoară de a te detensiona este de a scrie un mail destinat persoanei căreia te-a supărat sau enervat,însă nu-l trimite. Notează-ţi toate gândurile şi ideile,după care salvează mail-ul şi reciteşte-l cu altă ocazie. Deseori,în momentele în care suntem nervoase,felul în care vorbim unei persoane este mult mai agresiv,motiv pentru care este indicat să aştepţi până te calmezi. Iar în cazul în care totuşi vrei să trimiţi mail-ul,reciteşte-l şi de abia apoi trimite-l.

3. Tehnici de calmare - Destăinuie-te unui bun coleg

Oricine are cel puţin un prieten apropiat la locul de muncă,căruia îi poate povesti orice lucru legat de serviciu. Aşadar,data viitoare când te enervează şeful tău,povesteşte-i uneia dintre colegele tale de încredere ce ţi s-a întâmplat. Poate că acea persoană căreia îi vei spune ce te nemulţumeşte,îţi va da un sfat care te va ajută să vezi lucrurile diferit.

4. Primeşte afecţiune

Câteodată,pentru a te calma ai nevoie doar de o simplă îmbrăţişare su o vorbă bună venită din partea unui membru al familie. Însă,din păcate nu poţi pleca de la serviciu pentru a vorbi cu cineva drag sau a primi îmbrăţişare,dar poţi comunica cu persoana dorită online sau la telefon. Poate că va fi în măsura de a-ţi da cele mai bune sfaturi,dar te va ajuta să treci cu bine peste momentele dificile de la serviciu.

5. Tehnici de calmare - Ia o pauză

Dacă atmosfera devine extrem de tensionantă,ia o scurtă pauză pentru a-ţi limpezi gândurile.Mergi să mănânci,bea o cafea sau pur şi simplu ieşi puţin afară şi ia o gură mare de aer.Toate aceste lucruri te vor ajuta să vezi altfel lucrurile şi să iei deciziile corecte,pentru că în fond ăsta este cel mai important lucru atunci cînd vine vorba de serviciu.

Secretele unei ţinute office de succes