Trucuri naturale pentru un abdomen plat

1 68101 original jpg jpeg

Ca să eviţi intestetica „burtică”, nu e musai să ţii o dietă strictă, ci să te alimentezi astfel încât să nu permiţi grăsimilor să se depună. In acest articol iti aratam cateva trucuri naturale pentru un abdomen plat.

 1.      Trucuri pentru un abdomen plat- Consumă legume coapte sau fierte 

Contrar ideilor preconcepute,limitează consumul de crudităţi,care au tendinţa să irite colonul,dându-ţi permanent senzaţia de balonare. Legumele coapte sau fierte permit absorbţia mai uşoară a fibrelor din compoziţia lor. Consumă-le alături de feculenţi – cartofi,fasole uscată,mazăre uscată – care facilitează digestia.

Citeşte şi:

Ce tip de ceai este potrivit afecţiunii tale

9 alimente care «topesc» grăsimea

2.     Optează pentru alimente bogate în oligoelemente

Introdu în dietă în special alimente bogate în crom,care cresc eficacitatea insulinei şi echilibrează glicemia – ceea ce duce la un control mai bun al foamei. Alimntele bogate în crom sunt ficatul de vită,broccoli,cerealele integrale,germenii de grâu,prunele,ciupercile,drojdia de bere şi berea.

3.      Trucuri pentru un abdomen plat- Începe ziua cu o limonadă mare

Bea,în fiecare dimineaţă,un pahar mare de limonadă,preparată din zeamă de lămâie şi apă minerală,alături de preparatele specifice micului dejun. Limonada,deşi are gust acid,are efect alcalin în organism,ceea ce este benefic pentru siluetă. În plus,limonada ajută digestia.

4.     

Sarea creşte apetitul şi duce la retenţia de apă în ţesuturi,în special în partea inferioară a corpului. Limitează consumul de mezeluri,semipreparate industriale,muştar şi sos de soia – toate acestea fiind foarte sărate.

5.      Trucuri pentru un abdomen plat- Foloseşte grăsimi sănătoase  

Dă prioritate uleiurilor vegetale bogate în substanţe nutritive:ulei de măsline,de rapiţă,de nuci,peşte gras,avocado. Mănâncă unt doar la micul dejun sau foloseşte-l în cantităţi mici pentru a înăbuşi legumele.

6.     

În loc de zahăr alb,foloseşte zahăr brun,care conţine potasiu,magneziu,calciu,fosfor. Şi care este mult mai aromat – deci poate fi folosit în cantitate mai mică.

7.     Condimentează

Alege condimentele preferate pentru a-ţi aroma mâncărurile. Sunt bogate în substanţe nutritive,ajută digestia şi înlocuiesc,cu succes,sarea.