Ai grupa de sânge 0? Iată de ce eşti specială

1 73177 original jpg jpeg

Persoanele care au acest tip de sânge au jucat un rol important în orice societate, din cele mai vechi timpuri, chiar şi astăzi. Grupa sanguină 0 este primordial tipul de sânge al strămoşiilor noştri, care au fost diferiţi de ceilalţi.

Se crede adesea că unicitatea lor provine din faptul că strămoşii noştri erau vânători care trebuiau să observe şi să evalueze cu exactitate mediul pentru a fi capabil să supravieţuiască.Persoanele cu sângede tip 0 posedă calităţi uimitoare,cum sunt energia şi capacitatea de a rămâne concentrat,de putere,caracteristici necesare pentru conducere,productivitate şi proactivitate. Moştenirea lor genetică le oferă posibilitatea de a fi puternici,productivi,de a avea o viaţă lungă şi să fie optimişti.Specialiştii japonezii asociază această grupă de sânge cu un anumit tip de personalitate. Persoanele sunt adesea descrise ca fiind organizate,responsabile,conştiincioase şi practice. Acestea sunt considerate logice şi capabile să se orienteze mai bine.

Citeşte şi:Grupa de sânge îţi influenţează personalitatea

Cu toate acestea,obiceiurile nesănătoase sau nivelul ridicat de stres,alimentaţia precară,lipsa de activitate fizică,sunt cele ce-i fac să fie sensibili la efecte adverse metabolice,inclusiv la rezistenţa la insulină,activitate redusă a glandei tiroide şi obezitate. În cazul în care sunt stresate,devin nervoase,hiperactive şi impulsive.

Persoanele cu acest tip de sânge sunt predispuse la anumite boli,cum sunt ulcerul şi disfuncţii tiroidiene. Ei au nivelul de acid gastric mai ridicat decât oamenii cu celelalte grupe de sânge,ceea ce duce la ulcere stomacale şi iritarea stomacului.

De asemenea,

cu grupa sanguină 0 au adesea un nivel scăzut de hormoni tiroidieni şi iod,un element chimic al cărui unic scop este de a reglementa hormonii tiroidieni. Acest lucru cauzează multe efecte secundare,cum sunt obezitatea,retenţia de lichide şi oboseala.

Pentru a evita toate aceste efecte secundare,trebuie să devii mult mai activă fizic,pentru a te menţine sănătoasă şi stabilă emoţional. Activitatea fizică regulată trebuie să fie de trei până la patru ori pe săptămână.

Citeşte şi:Ce boli poţi dezvolta în funcţie de grupa de sânge

Dacă deja te confrunţi cu kilogramele în plus,trebuie să faci exerciţii. Pentru cele mai bune rezultate,exerciţiile de aerobic trebuie să aibă o durată de 30-45 de minute,cel puţin de patru ori pe săptămână.

Pentru a evita reacţiile impulsive,stabileşte obiective clare,indiferent dacă acestea sunt anuale,lunare,săptămânale sau zilnice şi planifică totul în timp.

În cazul în care prea obosită,deprimată sau plictisită,eşti mai vulnerabilă la un comportament distructiv,inclusiv impulsivitate. Atunci caută surse care să te distreze. Şi,atunci când te afli sub stres,evită luarea de decizii.

Sursă+credit foto:truththeory.com



Recente

SPAM jpg
intalnire romantica jpg
Emoticoane jpg
inselat jpg
nevoia de control   volan   shutterstock 2011393733 jpg
Frica jpg
angajare   interviu   hr process gb5e304e4d 1280 png
Excentric jpg
Narcisist jpg
Top 6 greseli de management care duc angajatii mai aproape de burnout jpg
femeie cu catel jpg
OK Manastirea Humor 523823332 jpg
lider familie shutterstock 1256373445 jpg
echilibru jpg
Longevitate jpg
Fericire jpg
multe obiecte   colectionare compulsiva   shutterstock 1742622026 jpg
Frica jpg
cuplu film shutterstock 695805913 jpg
Apel necunoscut jpg