Fructul cu cele mai multe vitamine şi minerale. Include-l în dietă!

1 69985 original jpg jpeg

Pe lângă faptul că este gustos, acest fruct conţine multe vitamine şi minerale, esenţiale pentru un corp sănătos şi o siluetă de invidiat. Descoperă de ce trebuie să incluzi în alimentaţia ta de zi cu zi fructul cu cele mai multe vitamine şi minerale!

Proteine,acizi graşi,vitamineşi minerale-toate aceste substanţe nutritive se găsesc din plin în avocado. Dacă mănânci în mod constant acest fruct exotic,este ca şi cum ai consuma mai multe alimente în acelaşi timp,datorită substanţelor nutritive variate pe care le conţine.

Fructul cu cele mai multe vitamine şi minerale - Iată ce se află în compoziţia acestui fruct:

-Proteine şi fibre,care asigură buna funcţionare a sistemului digestiv; -Potasiu,un mineral care protejează arterele şi menţine sănătatea sistemului cardiovascular; -Acid folic,o vitamină din complexul B ce are un rol important în protejarea inimii de afecţiunile cardiace,dar şi în perioada sarcinii atât pentru sănătatea fătului,cât şi a mamei;

Fructul cu cele mai multe vitamine şi minerale - Importanţa acizilor graşi

-Acizii graşi din compoziţia avocadoului sunt la fel ca cei pe care îi conţine uleiul de măsline. Specialiştii susţin că aceste substanţe previn apariţia cancerului la sân şi a bolilor cardiovasculare.

-Luteina este un antioxidant care se găseşte din plin în avocado şi este esenţial pentru sănătatea ochilor - previne apariţia

şi a degenerescenţelor maculare:

-Pe lângă toate aceste substanţe,avocadoul mai conţine fosfor,magneziu,calciu,fier,seleniu,mangan,cupru şi zinc. Acest fruct exotic mai conţine şi vitaminele A,C,B1,B2,B3,B5,E şi K.