Iată cum ar trebui să bei cafeaua

1 66865 original jpg jpeg

Primul lucru pe care îl faci dimineaţa este să pregăteşti cafeaua şi de multe ori micul dejun constă doar într-o ceaşcă de cafea. Fiecare avem opinii diferite în favoarea şi împotriva consumului de cafea.

Această băutură este consumată în toată lumea şi fiecare are o preferinţă,atunci când cumpără cafea. Se spune că nu este bună pentru sănătate,deoarece duce la creşterea tensiunii,dar şi că oferă multe beneficii naturale. Acest lucru depinde de mai mulţi factori,de câtă cafea bei pe zi,ce conţinut de cofeină are,sau dacă bei cafea atunci când lucrezi.

Iată ce trebuie să ştii despre cafea:

Ai citit cu siguranţă multe lucruri despre această băutură care are culoarea închisă,cu o aromă specială. Cafeaua aduce oamenii împreună,permiţându-le să studieze până târziu în noapte sau să se bucure de un film seara.Cu toate acestea,trebuie să păstrezi întotdeauna în minte faptul că aceasta are cofeină,o componentă care stimulează sistemul nervos central,reducând astfel oboseala. Acest lucru înseamnă enorm pentru persoanele care lucrează mult şi care au profesii stresante,dar,într-adevăr,efectele pe termen mediu şi lung de cafeină nu sunt deloc bune.Cafeaua poate duce la hipertensiune,irită mucoasa stomacului şi te ajută să rezişti mai mult. În plus,scade pofta de mâncare şi,după unele cercetări,te ajută să înveţi mai bine şi să ţii minte anumite informaţii.În general,consumul de cafea moderat,nu prezintă nicio consecinţă negativă pentru organism. În schimb,băutorii de cafea în mod excesiv tind să dezvolte o toleranţă mai mare la alcaloizii din cafea,la fel ca la orice alt medicament. De aceea,cei care beau două sau mai multe ceşti de cafea pe zi sunt cu mult mai puţin afectaţi de această băutură,decât cineva care nu este obişnuit să bea mai mult de una.Este de remarcat faptul că pacienţii cu anemie sau persoanele care consumă o dietă vegetariană,nu ar trebui să bea la fel de multă cafea,deoarece,la fel ca ceaiul,împiedică organismul să absoarbă mai mult fier. Alte alimente care pot avea acelaşi efect sunt ciocolata şi băuturile răcoritoare. Cafeaua poate reduce absorbţia calciului,iar acesta este motivul pentru care nu este recomandat ca persoanele care suferă de osteoporoză sau cei care au probleme cu dinţii,să consume cafea.  

Cum să bei cafeaua într-un mod sănătos:

Evită adăugarea de lapte,smântână sau prea mult zahăr în cafea. În schimb,optează pentru câteva picături de lapte degresat,stevie sau zahăr brun. Acestea vor reduce aportul de calorii. Nu înlocui micul dejun cu mai multe ceşti de cafea ca o modalitate de a " păcăli " stomacul. Corpul are nevoie de vitamine,pe care le luăm din fructe,cereale şi produse lactate.

Dacă eşti hidratată,consumi fructe naturale şi

,te vei simţi mai puţin obosită şi stresată şi nu vei mai simţi nevoia de a bea cafea atât de des. În plus,trebuie să te odihneşti suficient,pentru că consumul excesiv de cafea îţi poate provoca insomnie.  

Înlocuieşte cafeaua cu ceaiuri naturale sau cu cafeaua decofeinizată. Aceste băuturi vor avea un efect mult mai pozitiv asupra ta,lăsându-te calmă şi relaxată. Dacă suferi de hipertensiune arterială,boli cardiovasculare,probleme renale,anemie,obezitate sau eşti gravidă,este recomandată reducerea consumului. Nu lua medicamente cu cafea,deoarece aceste combinaţii pot provoca dureri de cap puternice,hipertensiune arterială şi migrene.

Alte tipuri de cafea bune pentru organism:

Alege cafeaua organică. Aceasta nu este tratată cu pesticide sau erbicide,ceea ce înseamnă că e mult mai bună pentru sănătate. Chiar mai mult,boabele de cafea organică sunt mai mari şi au o aromă mai puternică. Alege boabele de cafea neagră,prăjite,deoarece acestea au un nivel mai ridicat de antioxidanţi în comparaţie cu boabele prăjite regulat. Ele sunt un pic mai puternice decât boabele de cafea tradiţională,dar poţi folosi doar un pic mai puţină pentru a prepara o ceaşcă.

Alege

. Această versiune de cafea a câştigat popularitate în rândul consumatorilor în ultimul timp,deoarece,potrivit experţilor,are proprietăţi care ajută în procesul de slăbit. Acest tip de cafea nu vine de la o plantă diferită;vine de la aceeaşi,dar care nu au fost prăjite şi încă mai au culoarea lor originală,verde. Acestea te scapă de grăsime,reducând cantitatea de radicali liberi din organism şi scăderea aspectului de celulită. În plus,ajută diabetul zaharat de tip II şi oferă mai multă energie "natural".



Recente

psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
sezon estival jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
cristaloterapie jpg
Somatizarea emotiilor jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg