Laptele, de evitat dacă vrei un abdomen plat

1 76537 original jpg jpeg

Orice dietă ai ţine şi oricât de mult sport ai face parcă nu reuşeşti niciodată să ai un abdomen plat? Este foarte posibil să consumi alimente care îţi umflă abdomenul. De aceea îţi recomandăm să încerci să le eviţi o perioadă pentru a vedea dacă aceasta este cauza.

Alimentele sărate

În momentul în care alimentele sărate sunt digerate, corpul va reţine inevitabil apă, iar rezultatul va fi desigur, un corp umflat. În plus, pe lângă factorul estetic, te vei simţi şi inconfortabil. Mâncarea procesată şi cea de tip fast-food au cel mai mare conţinut de sare. Încearcă să reduci cantitatea de sare şi dă gust preparatelor cu ajutorul condimentelor.

Anumite legume

Anumite legume pot cauza balonarea, printre care fasolea, conopida şi varza se clasează pe ultimele locuri. Aceastea conţin un carbohidrat cunoscut sub denumirea de rafinoză. Deşi legumele sunt bune pentru sănătatea ta datorită cantităţii mare de fibre, pot de asemenea să determine acumularea excesivă de gaze la nivelul stomacului, în special dacă le consumi în cantităţi mari sau în combinaţii nepotrivite. Cel mai bine este să îţi asculţi corpul şi să constaţi care sunt legumele care îi fac bine şi cele care nu îi priesc.

Băuturile acidulate

Din cauza dioxidului de carbon băuturile acidulate cu siguranţă nu sunt recomandate dacă visezi la un abdomen plat. Dacă nu poţi renunţa la gustul dulce al sucurilor acidulate, înlocuieşte-le cu apă cu fructe (căpşuni, lămâi, zmeură, mere, ananas) sau cu sucuri proaspete din legume şi fructe.

Laptele

Este unul dintre alimentele care cauzează balonarea excesivă dacă întâmpini dificultăţi în a digera lactoza şi zahărul din lapte. Dacă îl vei exclude  o perioadă din alimentaţia ta, ai grijă să îţi iei cantitatea zilnică necesară de calciu din alte surse pentru a-ţi menţine sănătatea dinţilor şi a oaselor.

Dulciurile

Preparatele dulci precum prăjiturile şi ciocolata pot cauza balonare din cauza bacteriilor din interiorul stomacului care se vor hrăni cu zahăr. Zahărul se digeră rapid, de aceea poate cauza crampe stomacale şi senzaţia incomodă de balonare.