Pentru o stare de bine consumă aceste alimente

1 75823 original jpg jpeg

De cele mai multe ori, ceea ce mâncăm seara ne afectează starea de spirit în ziua următoare. Dar pentru a te trezi mai fericită şi mai plină de energie, ar trebui să incluzi în alimentaţie mai multe legume şi fructe. Cele recomandate de specialiştii în sănătate sunt:

Zmeură

Zmeura conţine apă, fibre, fitonutrienţi antiinflamatori şi antioxidanţi care protejează organismul de diverse boli. O ceaşcă de zmeură oferă 8 din cele 25 de grame de fibre dietetice recomandate zilnic. Combină iaurt cu zmeură, şi bucură-te de o gustare delicioasă. Zmeura poate fi inclusă şi în dietă şi când vrei să slăbeşti.

Pepene roşu

Pepenele roşu conţin 90% apă, de aceea este foarte bun pentru evitarea deshidratării în sezonul cald. În plus, pepenele este un diuretic natural. Aşadar, pepenele ne ajută să ne menţine hidratate în timp ce previne balonarea.

Ghimbir

Rădăcina de ghimbir este sursă bogată de potasiu, zinc, calciu, cupru şi magneziu, vitaminele B6, C şi D, precum şi uleiuri esenţiale care combat oboseala şi elimină toxinele acumulate în organism. Iar proprietăţile antiinflamatoare şi antibacteriene ale ghimbirului fac minuni, deoarece reduc inflamaţia şi combat balonarea. Bea dimineaţa pe stomacul gol ceai de ghimbir sau un pahar de apă cu ghimbir proaspăt ras.

Ananas

Există ceva mai răcoritoare decât câteva felii de ananas suculente într-o zi cu temperaturi ridicate? Bromelaina, enzima care se găseşte în fruct, descompune proteinele pe care le consumăm pe parcursul zilei. În plus, îmbunătăţeşte digestia şi previne indigestia şi balonarea. Ananasul este dulce şi săţios, ajutându-ne să ne simţi mai bine. Termină-ţi cina cu o felie de ananas.

Castravete

Această legumă curăţă ficatul de toxinele depozitate, combate inflamaţia de la nivelul tractului digestiv şi previne retenţia de lichide, deoarece conţine o cantitate mare de apă. În plus, seminţele de castravete sunt surse bogate de magneziu. Există foarte multe moduri de a consuma castravetele. Include-l în salate, mănâncă-l crud sau prepară-ţi suc de castravete.

Alte alimente care te fac să te simţi mai bine sunt:

-    Peştele

-    Avocadoul

-    Afinele

-    Pâinea integrală

-    Menta