Program de slăbire: Scapă de kilogramele nedorite!

1 65791 original jpg jpeg

Cine nu vrea să scape de kilogramele în plus în doar 10 zile? Dacă mănânci bine, faci exerciţiile corecte şi urmezi un regim de viaţă sănătos, vei reuşi să scazi în greutate în mai puţin de două săptămâni.

Dieta

Pentru a ajunge la o talie de vistrebuie să ai mare grijă la dietă,care trebuie să fie săracă în calorii.  Consumul zilnic de cel puţin cinci sau şase mese mici ar trebui să fie,de asemenea,axat pe proteine ​​şi grăsimi sănătoase-cum ar fi Omega 3,Omega 6,Omega 9,ulei de seminţe de in sau ulei de măsline extra virgin-şi sărac în carbohidraţi. De altfel,şi introducerea de legume verzi în alimentaţia zilnică este extrem de importantă,deoarece în afară de faptul că ajută la detoxifierea organismului, ele sunt cunoscute ca fiind bogate în fibre şi glucide complexe. 

Exerciţii pentru abdomen

Exerciţiile abdominale de bază se realizează stând întinsă pe spate,după care aduci genunchii spre piept. Acestea sunt cele mai eficiente abdominale. Apoi,ridică umerii şi capul de pe podea,stai aşa timp de câteva secunde,răgaz în care respiri de trei ori,şi revii la poziţia iniţială.  Vei simţi tensiune în muşchii abdomenului. 

Elementele de bază pentru a slăbi în talie

Este unul dintre cele mai mari mituri acela că numai abdominalele sunt suficiente pentru a ajuta la reducerea liniei taliei. Abdomenele executate corect sunt esenţiale,cu toate acestea,însă,ele consolidează doar muşchii de bază şi au un rol important pentru rezistentţă. Pentru a pierde grăsime din zona taliei, este foarte important să se combine intervalul de formare,care implică schimbarea în intensitate a exerciţiilor,cu exerciţii cardio-renumite pentru arderea rapidă a grăsimii.

Pista de alergare sau de rulare este o formă populară de activitate fizică

Acest tip de exerciţii este esenţial pentru a avea oase puternice,îmbunătăţeşte ritmul cardiovascular şi ajută la menţinerea unei greutăţi sănătoase. Diferenţa dintre alergare şi jogging constă în intensitate,dar ambele sunt forme de exerciţii aerobice.