Reinert premiază familiile inimoase în bucătărie! (P)

1 62774 original jpg jpeg

Intră în competiţia „Familii inimoase în bucătărie!”, transformă codurile de pe ambalajele produselor Reinert în inimioare şi poţi câştiga unul din cele peste 100 de premii constând în electrocasnice pentru bucătărie sau marele premiu de „10,000 de lei pentru cele mai inimoase idei!”.

Reinert România sărbătoreşte pe 3 Mai 2015 opt ani de la lansarea oficială în România,prilej cu care dă startul unei noi campanii promoţionale dedicate consumatorilor finali.

Campania,intitulată generic “Familii inimoase în bucătărie”,se desfăşoară în perioada 3 Mai-26 Iulie 2015,la nivel naţional,şi a fost gândită pentru a răsplăti consumatorii fideli brandului Reinert.

Pe durata campaniei sunt puse în joc 100 de premii constând în electrocasnice pentru bucătărie(3 espressoare Krups Espresseria (unul/lună),12 maşini de făcut pâine Philips (una/săptămână),85 sandwich makere Philips (unul/zi)),la care se adaugă marele premiu de „10.000 LEI pentru cele mai inimoase idei”.Există şi o componentă de premii „garantate” pentru primii 50 de participanţi,precum şi o serie de titluri onorifice pentru „cele mai inimoase familii în bucătărie” acordate săptămânal familiilor care înscriu cele mai multe inimioare în competiţie. Toate detaliile legate de mecanismul şi regulamentul promoţiei „Familii inimoase în bucătărie”sunt disponibile pe http://www.promotiilereinert.ro/.

46d8251700d7bfdea9fd58f63dc1f9d7 jpg jpeg

În cadrul campaniei vor participa toate produsele brand Reinert disponibile la raftul cu autoservire din cadrul marilor reţele de magazine. Produsele participante vor avea aplicată pe ambalaj eticheta cu însemnele promoţiei în interiorul căreia se va afla un cod unic de participare,ce odată înscris pe platformahttp: 

oferă participanţilor o şansă la câştig.

Printre produsele participante la campanie se regăsesc şi două produse lansate recent de Reinert România,ambele din categoria produselor premium,  fiind concepte unice pe piaţa locală:

 „Pastete cu brânză şi viţă de vie”,un produs inovator,ce combină într-o formulă unică gustul de carne cu cel de brânză de oaie (tip ricotta) şi aroma frunzei de viţă de vie;

93efce8fc3bc445926a447a24661d451 jpg jpeg

Salam Parmesali” ce vine cu noutatea învelişului de parmezan,care dă savoare şi un gust deosebit produsului.

c6f6c928d2e74e5f515849543a90ce9b jpg jpeg

Info Companie

H&E Reinert SRL,prezent pe piaţa din România din anul 2007,este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de mezeluri ce activează în comerţul modern.Pe parcursul celor 8 ani de când  fabrica  din România a fost deschisă,Reinert a reuşit să îşi creeze un renume în segmentul mezelurilor premium,renume consolidat de recunoaşterea consumatorilor. Dovadă a aprecierii produselor Reinert de către consumatorii din România stau distincţiile „Votat Produsul Anului”primite  în ultimii doi ani de către trei produse din portofoliul Reinert,respectivSalamul de Sibiu Reinert(în 2014),„Martinel Şuncă” şi „Martinel Mortadella” (in 2013). Competiţia “Produsul Anului” este organizată în România de către Media Concept Store (www.produsulanului.com).



Recente

find the third cat jpg
shutterstock 1310620391 jpg
femeie care picteaza jpg
shutterstock 2253537285 jpg
shutterstock 2269877129 jpg
shutterstock 2377547251 jpg
roblox jpg
caine test iluzie jpg
shutterstock 1917555536 jpg
shutterstock 2409568293 jpg
shutterstock 1917189239 jpg
shutterstock 647849362 jpg
shutterstock 1095270347 jpg
shutterstock 1742654276 jpg
cuplu face calcule 2229856785 jpg
clickpentrufemei ro (19) jpg
Semne ca iti neglijezi sanatatea mintala  Sursa foto shutterstock 2200959479 jpg
shutterstock 1292534521 jpg
shutterstock 551342416 jpg
shutterstock 1010662003 jpg