Slăbeşte la faţă cu exerciţii de yoga

1 72050 original jpg jpeg

Noi vrem să arătăm perfect din cap până în picioare. De aceea mereu ne facem griji de grăsimea de pe corp, dar uităm de grăsimea de pe faţă, care ne afectează aspectul.

Ştim cu toţii că yoga ne ajută să slăbim,mai ales să reducem grăsimea de pe burtă. Aşadar,ce putem face pentru a scăpa de grăsimea de pe obraji şi bărbie? Ei bine,există o serie de exerciţii faciale care ajută.

Iată care exerciţii ajută la slăbirea la faţă:Antrenament pentru obraz 1

Închide gura şi apasă cu degetul pe buze. Trage aer sub buza superioară şi menţine această poziţie timp de 10 secunde. Acum mută aerul spre obrazul stâng şi menţine această poziţie încă 10 secunde. Apoi la obrazul drept şi la fel,menţii această poziţie 10 secunde. Repetă acest exerciţiu de 10-15 ori.

Beneficiul pe care-l are acest exerciţii este că ajută la reducerea rotunjimii obrajilor.

Antrenament pentru obraz 2

Trage aer pe care-l ţii în gură. Menţii aerul în gură şi-l transferi dintr-o parte în cealaltă. Acest lucru îl poţi face şi atunci când ai apă în gură. Repetă acest exerciţiu de 15 ori.

Beneficiul pe care-l are acest exerciţiu este că tonifică muşchii feţei şi ajută la reducerea grăsimii faciale.

Faţă de peşte

Suge obrajii şi buzele. Menţine această poziţie şi încearcă să zâmbeşti timp de 5 secunde. Repetă acest exerciţiu de 10 ori.

Beneficiul pe care-l are acest exerciţiu este că tonifică muşchii obrazului şi reduce grăsimea facială.

Capul lăsat pe spate

:Du capul pe spate şi uită-te la tavan. Menţine buzele strânse aproximativ 10 secunde şi apoi relaxează-te. Repetă acest exerciţiu de 10 ori. În acest timp nu trebuie să foloseşti niciun alt muşchi facial,în afară de buze.

Beneficiul pe care-l are acest exerciţiu este că te ajută să slăbeşti la bărbie.

Faţă de leu

:Trage aer pe nas şi încordează muşchii feţei. Apoi expiră pe gură,şi pe măsură ce faci acest lucru,scoate limba cât de mult poţi şi deschide ochii la fel de mult. În acelaşi timp îţi deschizi şi pumnii,pe care i-ai ţinut strânşi. Menţine această poziţie 10 secunde,apoi relaxează-te.

Beneficiul pe care-l are acest exerciţiu este că ajută la eliminarea tensiunii muşchilor feţei,dar şi la întinderea pielii.

Credit foto:www.stylecraze.com