Sporturi pentru un abdomen plat

1 69129 original jpg jpeg

Pe lângă o dietă care să te ajute să slăbeşti sănătos, mişcarea este esenţială când îţi doreşti cu ardoare să fii sau să rămâi suplă. Află ce sporturi te ajută să ai abdomenul mult dorit!

Alergat

Dacă vrei să nu depinzi de un program la o sală de sport şi să faci mişcare atunci când ai timp liber,optează pentru alergat sau la gimnastica acasă. O jumătate de oră de alergat te ajută să scapi de aproape 200 de calorii. Ca în toate sporturile de anduranţă sau cardio este nevoie de 20 de minute de efort continuu,dar moderat. Menţine atenţia asupra respiraţiei şi păstrează întotdeauna o poziţie corectă,cu spatele drept,capul ridicat,abdomenul retras.

Abdomene

Efectuat în mod repetat,acest tip de exerciţiu atât de des folosit de toţi cei care vor să aibă o talie subţire sau să-şi menţină forma este eficient. Abdomenele le poţi face acasă,oricând îţi doreşti şi nu necesită accesorii sportive speciale. Lungită pe sol,cu picioarele flexate şi mâinile la ceafă,cobori şi ridici bustul ducând cotul drept la genunchiul stâng,apoi pe cel stâng la genunchiul drept,pentru a pune la lucru muşchii abdominali.

Variază mişcarea astfel:cu o greutate de 2 kilograme ţinută la piept cu ambele mâini şi cu genunchiiîndoiţi,ridici picioarele încrucişate şi bustul. Corpul tău formează un V. Faci 3 serii a câte 15 rotiri stânga-dreapta. Poţi face acest exerciţiu de 3-4 ori pe săptămână.

Sărituri cu coarda

E posibil să te surprindă cum coarda de sărit te poate ajuta să ai un abdomen de invidiat. După 30 de minute de sărituri,este posibil să ai cu 300 de calorii mai puţin. Aminteşte-ţi jocurile cu coarda din copilărie (într-un picior,cu braţele sau cu picioarele încrucişate,cu coarda în faţă sau în spate),pentru că este foarte bun şi pentru:

-a obţine rezistenţă cardiovasculară,

-a îmbunătăţi tonusul muscular abdominal şi dorsal,

-a topi grăsimile.

Înot

Sportul acesta îţi solicită în primul rând braţele şi picioarele,dar şi musculatura abdominală este pusă la treabă pentru a menţine corpul la suprafaţa apei. În general,sporturile în apă ajută corpul să consume multe calorii. În plus,apaajută la o mai bună digestie,mai ales dacă ştii că ai probleme de tranzit intestinal.