Tu ce tip de cump─âr─âtor e┼čti c├ónd vine vorba de alimenta┼úia celor mici?

1 69250 original jpg jpeg

P─ârin┼úii cump─âr─â emo┼úional, ├«n vreme ce speciali┼čtii recomand─â ra┼úional c├ónd vine vorba de alimenta┼úia copiilor, conform Top Food Brands, primul studiu care analizeaz─â ├«n oglind─â tendin┼úele care influen┼úeaz─â alegerile celor dou─â categorii.

Conform Top Food Brands,pentru p─ârin┼úi conteaz─â ca brandul s─â fie s─ân─âtos ┼či dorit de copii,├«n vreme ce pentru speciali┼čti conteaz─â caracteristicile produsului:provenien┼úa ┼či calitatea ingredientelor folosite,dar ┼či modul de prelucrare.Din punctul de vedere al exper┼úilor,liderul este Sanovita,considerat de ace┼čtia cel mai s─ân─âtos ┼či de ├«ncredere brand de pe pia┼ú─â. Locurile 2 ┼či 3 sunt ocupate de Napolact ┼či Covalact,percepute drept s─ân─âtoase,din ingrediente naturale,f─âr─â aditivi,m─ârci de ├«ncredere. ┼×i p─ârin┼úii au ├«n topul alegerilor s─ân─âtoase categoria produselor lactate,iar primele trei m─ârci apreciate de ace┼čtia sunt Danone,Nestle ┼či Napolact.O alt─â concluzie important─â a studiului este c─â dac─â acum ca┼úiva ani acestea erau opiniile unui segment mai educat ┼či mai informat,preocuparea pentru s─ân─âtatea alimenta┼úiei devine o tendin┼ú─â din ce ├«n ce mai popular─â,care deja are un impact asupra brandurilor.

Studiul a fost comandat de Itsy Bitsy,singurul post de radio pentru p─ârin┼úi si copii,┼či realizat de compania de cercetare Open-I Research.

ÔÇ×Percep┼úia de produs s─ân─âtos ┼či marc─â de ├«ncredere reprezint─â condi┼úii de baz─â ca un produs s─â treac─â proba at├ót ├«n fa┼úa p─ârin┼úilor,c├ót ┼či a specialistilor. Totu┼či,tensiunea cea mai mare a unui p─ârinte modern vine din nevoia de a mul┼úumi copilul,de a-i cump─âra ce-i place,┼či dorin┼úa de a urma sfatul exper┼úilor,adic─â a oferi copilului ceva s─ân─âtos,benefic pe termen lung. ├Äntruc├ót avem de-a face cu un consumator din ce ├«n ce mai atent ┼či cu acces aproape nelimitat la informa┼úii,brandurile care vor reu┼či s─â rezolve aceast─â dilem─â,adaptandu-se nevoilor si fiind transarente,vor avea mult de c├ó┼čtigatÔÇŁ,a spus Adina Nica,managing director Open-I Research.

ÔÇ×Itsy Bitsy este al─âturi de familii de peste 9 ani,timp ├«n care a devenit specialist ├«n preocup─ârile p─ârin┼úilor. Cercet─âm de un deceniu tipologiile de p─ârin┼úi din Rom├ónia ┼či obiceiurile de consum ale familiilor cu copii ┼či folosim aceste informa┼úii la baza produc┼úiilor noastre:programe educative ┼či de divertisment,dar ┼či publicitate pentru p─ârin┼úi ┼či copii. ├Än ceea ce prive┼čte alimenta┼úia,pentru c─â aceasta este at├ót de important─â pentru p─ârin┼úi,am ales doar publicitatea care promoveaz─â produse s─ân─âtoase pentru familieÔÇŁ,a spus Nadia T─âtaru,director general Radio Itsy Bitsy.

Topul exper┼úilor a fost realizat pe un panel de 34 de speciali┼čti,iar topul parin┼úilor a fost realizat pe un e┼čantion de 400 de persoane,reprezentativ pentru p─ârin┼úii din mediul urban.



Recente

Moarte jpg
Eva 4 jpeg
refuz   nu   shutterstock 2124337634 jpg
Tik Tok jpg
Sfintii Petru si Pavel shutterstock 1852640023 jpg
femeie tanara interviu job ingrijorata dec 3 2010 6 42 pm jpeg
DSC 0243 jpg
Cum po┼úi avea un p─âr bogat ┼či s─ân─âtos, chiar dac─â ├«l coafezi zilnic jpeg
Parinti imaturi  jpg
inghetata foto shutterstock
gandac de bucatarie shutterstock 1102601966 jpg
sport jpg
pasta de dinti   shutterstock 1294381117 jpg
shutterstock 1358046383 jpg
Carne jpg
carton 1 png
Baterie descarcata jpg
Tigare electronica jpg
Narcisism jpg
Rusalii shutterstock 2151194551 jpg