Vezi de ce este important să ai o dietă bogată în fibre!

1 70564 original jpg jpeg

Astăzi, tot mai multă lume preferă să mănânce alimente care ajută la eliminarea kilogramelor, sau pe cele care previn cancerul. Adevărul este că, dacă alimentaţia este sănătoasă şi echilibrată, nu trebuie să urmezi o dietă specifică de la o vârstă.

Organismul nostru are nevoie de alimente de tot felul. Sunt cele care decid starea de sănătate,de aceea,atunci când dieta este bogată în fibre,vei fi sănătoasă şi vei avea o viaţă lungă.Legumele,fructele şi cerealele integrale bogate în fibre sunt cele care ajută la menţinerea sănătăţii. De exemplu,alimentele care conţin fibre previn constipaţia,dar oferă şi alte beneficii organismului.

Beneficiile dietei bogate în fibre: 1. Slăbeşti

Mai multe studii arată că persoanele care au dieta bogată în fibre slăbesc mai uşor,comparativ cu cei care au alt tip de regim alimentar. În plus,stimulează nivelul de energie şi procesul de digestie. Aşadar,este cea mai bună dietă pentru cele care vor să slăbească.

2. Previn apariţia celulitei

Consumul de alimente bogate în fibre tind să păstreze mişcările intestinului active. În plus,aceste alimente pot preveni apariţia celulitei,sau vergeturilor.

3. Previne inflamaţia

Dieta bogată în fibre este recomandată persoanelor care au probleme cu sistemul digestiv,deoarece reduce inflamaţia.

4. Previne afecţiunile cardiovasculare

Mai multe studii au arătat că dieta bogată în fibre previne riscul de a suferi de orice fel de afecţiune cardiovasculare,cum sunt atacul de cord,dar şi cel cerebral.

5. Menţine sub control nivelul zahărului din sânge

Dacă vrei să menţii sub control nivelul zahăruluidin organism,atunci trebuie să adopţi dieta bogată în fibre. În plus,dacă vrei să previi sau suferi de diabet zaharat de tip II,această dietă este cea mai potrivită.

6. Oferă strălucire pielii

Pielea va căpăta strălucire dacă începi să urmezi o dietă bogată în fibre. Multă lume nu ştie,dar o dietă sănătoasă poate preveni coşurile şi acneea.

7. Menţine sub control colesterolul rău (LDL-ul)

Anumite alimente bogate în fibre cum sunt fulgii de ovăz,fasolea şi seminţele de in,pot reduce nivelul de colesterol din sânge.

Credit foto:http://www.boldsky.com