Adidas a pierdut marca cu cele trei dungi paralele. Cum va arăta noul logo
![Adidas a pierdut marca cu cele trei dungi paralele jpeg](https://cdn.adh.reperio.news/image-f/fb4304c0-10c8-4085-8ff4-ea26993b04fd/index.jpeg?p=a%3D1%26co%3D1.05%26w%3D500%26h%3D713%26q%3D91%26r%3Dcontain%26f%3Dwebp)
Lovitură pentru Adidas. Cele trei dungi paralele, marca folosită de producătorul german de echipamente sportive, nu mai sunt recunoscute la nivel european drept marcă înregistrată a companiei. Potrivit Tribunalul Uniunii Europene, marca nu are un caracter distinctiv şi în consecinţă nu poate beneficia de o protecţie juridică.
Compania Adidas nu mai poate folosi în exclusivitate dungile, care reprezentau principalul mod de identificare al companiei înfiinţată de de Adolf Dassler. După ce o firma belgiană i-a dat în judecată în 2016, tribunalul a decis că cele trei dungi nu pot reprezenta o marcă înregistrată a unei companii.
În anul 2014, Adidas a înregistrat la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) o marcă înregistrată constând în trei linii negre paralele pe un fundal alb. Cererea a fost însă anulată, după ce un competitor belgian, Shoe Branding Europe, a susţinut că acest logo nu este suficient de distinct.
Citeşte şi: Tu i-ai arunca, Gucci îi vinde la un preţ uriaş. Cât costă o pereche de adidaşi "murdari"
Miercuri, Tribunalul Uniunii Europene confirmă decizia de anulare, precizând că acest logo nu este suficient de distinct.
În acest caz, specialiştii consideră că Adidas s-ar putea întoarce la vechiul logo, care mai apare şi astăzi pe multe dintre produsele vintage ale companiei.
Sursă: digi24.ro