Adidas a pierdut marca cu cele trei dungi paralele. Cum va arăta noul logo
Lovitură pentru Adidas. Cele trei dungi paralele, marca folosită de producătorul german de echipamente sportive, nu mai sunt recunoscute la nivel european drept marcă înregistrată a companiei. Potrivit Tribunalul Uniunii Europene, marca nu are un caracter distinctiv şi în consecinţă nu poate beneficia de o protecţie juridică.
Compania Adidas nu mai poate folosi în exclusivitate dungile, care reprezentau principalul mod de identificare al companiei înfiinţată de de Adolf Dassler. După ce o firma belgiană i-a dat în judecată în 2016, tribunalul a decis că cele trei dungi nu pot reprezenta o marcă înregistrată a unei companii.
În anul 2014, Adidas a înregistrat la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) o marcă înregistrată constând în trei linii negre paralele pe un fundal alb. Cererea a fost însă anulată, după ce un competitor belgian, Shoe Branding Europe, a susţinut că acest logo nu este suficient de distinct.
Citeşte şi: Tu i-ai arunca, Gucci îi vinde la un preţ uriaş. Cât costă o pereche de adidaşi "murdari"
Miercuri, Tribunalul Uniunii Europene confirmă decizia de anulare, precizând că acest logo nu este suficient de distinct.
În acest caz, specialiştii consideră că Adidas s-ar putea întoarce la vechiul logo, care mai apare şi astăzi pe multe dintre produsele vintage ale companiei.
Sursă: digi24.ro