Aşa previi pierderile de masă musculară!

1 73193 original jpg jpeg

Pierderile de masă musculară sau sarcopenia reprezintă o etapă normală a îmbătrânirii. Din fericire, poţi să amâni efectele înaintării în vârstă.

Creşte aportul de proteine

Potrivit unor studii,creşterea aportului de proteine stimulează sinteza de proteine la nivel muscular. După depăşirea vârstei de 30 de ani,ai nevoie de 25-30 de grame de proteine de calitate la fiecare masă principală. Le procuri din peşte,ouă,brânzeturi şi lactate,nuci,linte,carne de vită şi de porc.

Suplimentează vitamina D

În această etapă,corpul tău are nevoie de vitamina D pentru a menţine funcţia neuromusculară şi rezistenţa musculară. Studiile au arătat că persoanele cu un nivel redus de vitamina D care şi-au suplimentat aportul de vitamine au reuşit să combată pierderile de masă musculară. În sezonul rece,mănâncă mai des ouă,peşte gras (sardine,somon,macrou,ton),pentru a-ţi acoperi necesarul zilnic de vitamina D.



Recente

SPAM jpg
intalnire romantica jpg
Emoticoane jpg
inselat jpg
nevoia de control   volan   shutterstock 2011393733 jpg
Frica jpg
angajare   interviu   hr process gb5e304e4d 1280 png
Excentric jpg
Narcisist jpg
Top 6 greseli de management care duc angajatii mai aproape de burnout jpg
femeie cu catel jpg
OK Manastirea Humor 523823332 jpg
lider familie shutterstock 1256373445 jpg
echilibru jpg
Longevitate jpg
Fericire jpg
multe obiecte   colectionare compulsiva   shutterstock 1742622026 jpg
Frica jpg
cuplu film shutterstock 695805913 jpg
Apel necunoscut jpg