Dacă eşti nemulţumită de silueta ta ori pur şi simplu îţi doreşti să mai dai jos câteva kilograme jos optează pentru dieta cu pere, care este eficientă şi uşor de ţinut. Mai exact, în cinci zile poţi slăbi trei kilograme. 
 
Idei de meniu - dieta cu pere
 
Mic dejun
–    2 pere
–    1 bol cu fulgi de ovăz
–    1 pahar cu suc de portocale
Bolul cu fulgi de ovăz se poate înlocui cu un iaurt sau 100 grame brânză slabă de vaci.
 
Gustarea dinaintea prânzului
–    Biscuiti din făină integrală (maximum trei biscuiţi)
–    Mozzarella (maximum trei bucăţi)
 
Prânzul
–    1 sandviş conţinând pâine prăjită, şuncă de pui sau de curcan şi o felie de roşie
–    2 pere ca desert
Sandvişul se poate înlocui cu carne slabă de pui sau curcan + salată fără roşii şi legume crude ori 150 grame peşte cu o porţie de legume fripte sau fierte.
 
Gustarea înainte de seară
–    1 iaurt
–    1 pară
 
Cina
Cina se ia în cazul în care se renunţă la gustări. Ea consistă doar în consumul de pere (maximum un kilogram), însă nu mai târziu de ora 19:00, potrivit diete-sănătoase.ro.
 
Dieta cu pere poate fi urmată maximum două săptămâni, timp în care îţi vei detoxifia şi organismul şi vei da jos şi câteva kilograme. 
 
Ce conţin perele - beneficiile lor pentru organism
 
Bogate în antioxidanţi, dar şi în vitamine, precum C, K, dar şi cupru, perele sunt benefice pentru organism. Totuşi, pentru a te bucura de efectele lor consumă-le cu coajă.
 
Printre altele, perele sunt recunoscute pentru efectele anticancerigene, dar şi pentru îmbunătăţirea procesului de producere a insulinei, echilibrând activitatea pancreasului şi prevenind diabetul de tip 2. 
 
Perele sunt şi mai “productive” pentru sănătate şi pierdere în greutate dacă sunt combinate cu merele. Aceste două tipuri de fructe fac minuni pentru corpul uman. Conform studiilor, femeile care consumă regulat pere şi/sau mere sunt predispuse la un regim alimentar moderat şi nu au tendinţa de a exagera cu mâncarea. Ţine minte faptul că acestea au efect maxim dacă sunt mâncate cu coajă, potrivit sursei citate.