Cătălin Botezatu a lansat colecţia primăvară-vară 2019
Creatorul de modă Cătălin Botezatu a lansat colecţia primăvară-vară 2019 din linia Smart Fashion Line, realizată în parteneriat cu Kaufland România. Colecţia este adresată atât femeilor, cât şi bărbaţilor, şi se caractezirează prin culori vii, imprimeuri florale sau animal print, în ton cu cele două anotimpuri.
Colecţia primăvară-vară 2019
Colecţia de primăvară include piese pentru zile mai reci, precum pulovere călduroase, dar şi tricouri în diverse modele, uşor de asortat sau integrat în ţinuta personală.
Colecţia de vară propune articole lejere pentru plajă, cum ar fi rochiţe sau costume de baie pentru zile însorite. Bărbaţii au şi ei de ales dintr-o gamă variată de short-uri.
„Pentru cei mai mulţi dintre noi, cea mai plăcută perioadă din an este aceea în care soarele îşi face simţită prezenţa şi profităm la maximum de el. De aceea, inspirat de versatilitatea pe care o poate avea primăvară şi de bucuriile verii, am creat o colecţie nouă, dedicată acestor două anotimpuri. Mi-am dorit să pun în evidenţă unele momente speciale, cum ar fi, plimbările plăcute în aer liber primăvara sau zilele de plajă din timpul verii, prin piese vestimentare dedicate, uşor de purtat sau de pus în bagaj", a declarat Cătălin Botezatu.
„Este al treilea an consecutiv al parteneriatului cu designerul român Cătălin Botezatu şi ne bucurăm că împreună reuşim să venim de fiecare dată în întâmpinarea clienţilor cu produse speciale, în ton cu ultimele tendinţe, accesibile ca preţ, care să ofere varietate în privinţa stilului”, a declarat Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.
Noua colecţie este deja disponibilă în magazinele Kaufland România din întreaga ţară şi include 25 de piese diferite pentru ambele anotimpuri.