Exerciţiu de sinceritate pentru îndrăgostiţi de Dragobete

Cel mai mare mall din România şi cel mai vechi brand românesc de siropuri din fructe, şi-au unit forţele pentru a afla care este gustul pe care românii îl asociază cel mai adesea cu iubirea.
Pentru că se spune că dragostea trece prin stomac, AFI Cotroceni a găsit o modalitate inedită de a celebra iubirea de Valentine`s Day şi Dragobete. În perioada 14 – 25 februarie, prin intermediul campaniei „Iubim dulce - acrişor”, AFI Cotroceni şi siropurile Laurul îi îndeamnă pe clienţii mall-ului la un exerciţiu de sinceritate: să descrie gustul iubirii pe care o poartă prin asocierea ei cu aroma uneia dintre limonadele fructate pe care le oferă gratuit.
”De Valentine’s Day şi Dragobete, toată lumea foloseşte o abordare foarte romantică şi idealizată a iubirii, însă noi ne-am propus ca anul acesta să spunem lucrurilor pe nume – anume că dragostea nu este doar dulce. Ea poate fi aşa cum îşi doreşte fiecare cuplu şi tocmai de aceea le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a descoperi gustul iubirii lor, cu ajutorul limonadelor cu fructe”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.
AFI Cotroceni a pregătit mii de limonade aromate pentru clienţii care vizitează standul amplasat în dreptul intrării principale a mall-ului bucureştean. Cel mai mare mall din România şi cel mai longeviv brand românesc de siropuri din fructe fac, astfel, front comun pentru a afla care este gustul pe care românii îl asociază cel mai adesea cu iubirea. Până acum, peste o mie de clienţi au folosit arome de siropuri precum cele de trandafiri, fructe de pădure, căpşuni, mentă sau portocale pentru a descrie gustul relaţiilor lor.
De asemenea, cei care trec pe la standul de limonade primesc din partea AFI Cotroceni şi Laurul stickere cu citate ”dulci-acrişoare” despre dragoste
Standul de limonade care a împărtăşit gustul dulce – acrişor al iubirii de Valentine`s Day îi aşteaptă pe îndrăgostiţi în AFI Cotroceni şi de Dragobete, în intervalul 23 – 25 februarie.
Despre AFI Cotroceni:
Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau AFI Aventurier - un parc de aventură indoor unic în rândul centrelor comerciale din România.