Exerciţiu de sinceritate pentru îndrăgostiţi de Dragobete

1 79988 original jpg jpeg

Cel mai mare mall din România şi cel mai vechi brand românesc de siropuri din fructe, şi-au unit forţele pentru a afla care este gustul pe care românii îl asociază cel mai adesea cu iubirea.

 Pentru că se spune că dragostea trece prin stomac, AFI Cotroceni a găsit o modalitate inedită de a celebra iubirea de Valentine`s Day şi Dragobete. În perioada 14 – 25 februarie, prin intermediul campaniei „Iubim dulce - acrişor”, AFI Cotroceni şi siropurile Laurul îi îndeamnă pe clienţii mall-ului la un exerciţiu de sinceritate: să descrie gustul iubirii pe care o poartă prin asocierea ei cu aroma uneia dintre limonadele fructate pe care le oferă gratuit.

”De Valentine’s Day şi Dragobete, toată lumea foloseşte o abordare foarte romantică şi idealizată a iubirii, însă noi ne-am propus ca anul acesta să spunem lucrurilor pe nume – anume că dragostea nu este doar dulce. Ea poate fi aşa cum îşi doreşte fiecare cuplu şi tocmai de aceea le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a descoperi gustul iubirii lor, cu ajutorul limonadelor cu fructe”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

  AFI Cotroceni a pregătit mii de limonade aromate pentru clienţii care vizitează standul amplasat în dreptul intrării principale a mall-ului bucureştean. Cel mai mare mall din România şi cel mai longeviv brand românesc de siropuri din fructe fac, astfel, front comun pentru a afla care este gustul pe care românii îl asociază cel mai adesea cu iubirea. Până acum, peste o mie de clienţi au folosit arome de siropuri precum cele de trandafiri, fructe de pădure, căpşuni, mentă sau portocale pentru a descrie gustul relaţiilor lor. 

De asemenea, cei care trec pe la standul de limonade primesc din partea AFI Cotroceni şi Laurul stickere cu citate ”dulci-acrişoare” despre dragoste

Standul de limonade care a împărtăşit gustul dulce – acrişor al iubirii de Valentine`s Day îi aşteaptă pe îndrăgostiţi în AFI Cotroceni şi de Dragobete, în intervalul 23 – 25 februarie.

Despre AFI Cotroceni: 

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau AFI Aventurier - un parc de aventură indoor unic în rândul centrelor comerciale din România.



Recente

Keira Knightley  foto   profimedia 0969598416 jpg
945c4020 2138 4bff b8ba 1c91f6160dad jpg
Georgina Rodriguez  foto   Profimedia jpg
Britney Spears  sursa foto   Profimedia jpg
Angelina Jolie  foto   TIME, Profimedia jpg
Madonna  foto   Instagram jpg
Rob Reiner  foto   Profimedia jpg
Singur acasă  foto   Profimedia jpg
Cliff Richards  foto   Profimedia jpg
DSC00189 jpeg
Craciunul Nordului jpg
Iulia Vântur   Colinde, Corinde jpeg
Copy of Poster atractii SM 3 jpg
Ducesa Meghan Markle  sursa foto   Profimedia jpg
Jennifer Aniston, Justin Theroux  foto   Profimedia jpg
Amanda Batula, Kyle Cooke  foto   Profimedia jpg
Regina Elisabeta  foto   Profimedia jpg
kim kardashian lenjerie intima blana instagram jpg
Cher  foto   Profimedia jpg
Old Money vs  Quiet Luxury   diferența reală și cum alegi estetica ce ți se potrivește jpg