Expoziţie specială la Muzeul Antipa

Cu ocazia aniversării a 150 ani de la naşterea lui Grigore Antipa, Muzeul Naţional de Istorie Naturală ”Grigore Antipa” şi agenţia de publicitate Armada invită bucureştenii (ş nu numai) să ia parte la expoziţia „O Prietenie Regală: Grigore Antipa şi Regii României 1892-1944”, un eveniment în cadrul căruia e transpusă în imagini prietenia dintre membrii Casei Regale a României şi celebrul om de ştiinţă.
Grigore Antipa, savantul care a inaugurat în 1908 Muzeul Naţional de Istorie Naturală în propriul său lăcaş din Bucureşti, a fost de-a lungul timpului sprijinit şi promovat de Casa Regală a României. Totul a început la Peleş, în octombrie 1892, când Grigore Antipa, tânăr eminent, şcolit la o prestigioasă universitate din Germania, are deosebita onoare de a-i prezenta Regelui Carol I planurile sale de viitor. Cucerit de tânărul zoolog cu abilităţi aparţinând domeniului economic, suveranul îl reţine la dejun şi, mai mult, îi devine acestuia de-a lungul anilor ”un adevărat părinte care l-a sprijinit şi povăţuit până la sfârşitul vieţii sale”.
Expoziţia „O Prietenie Regală: Grigore Antipa şi Regii României 1892-1944” este deschisă începând cu data de 22 Noiembrie 2017. În cadrul ei pot fi admirate numeroase fotografii, dar şi o serie de obiecte reprezentative, ilustrând această prietenie.
”Prietenia dintre Grigore Antipa şi Casa Regală are o frumuseţe aparte. Este interesant să descoperi ce era în spatele întâlnirilor oficiale. Dincolo de aparenţe erau oameni deosebiţi care se bucurau de timpul petrecut împreună. Vorbim despre o prietenie care a rezistat în timp, indiferent de evenimentele din acea vreme, vorbim despre susţinere şi încurajare pe termen lung, lucruri fără de care Grigore Antipa nu şi-ar fi dus la bun sfârşit planurile şi ideile. Este o prietenie din care fiecare poate învaţa câte ceva.” declară Aura Sorescu-Alboiu - Creative Director Armada.
Expoziţia temporară ”O prietenie regală” poate fi vizitată până pe 4 Martie 2018. În cadrul campaniei de promovare, agenţia a realizat conceptul grafic pentru materialele de promovare: postere, afişe, flyere, mesh pentru clădire, invitaţii, amenajarea spaţiului, precum şi promovarea în mediul online şi în cadrul reţelelor sociale online.
Sursa foto: radioromaniacultural.ro