Heidi Klum: prezentare fabuloasă la New York

1 76825 original jpg jpeg

În prezenţa a 350 de oaspeţi, printre care Zac Posen, Nina García şi Shaun Ross, într-un show inedit, organizat într-un spectaculos magazin, Heidi Klum, şi-a prezentat în premieră cele 84 de elemente ale colecţiei de haine pe care o vom regăsi în curând într-un celebru lanţ de magazine.

Prin intermediul unui show impresionant organizat la New York, Heidi Klum şi Lidl au prezentat publicului internaţional pentru prima dată colecţia lor comună „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. În locul unui podium clasic, compania a mizat în acest context pe un decor interactiv sub forma unui supermarket, care a abordat universul Lidl într-o manieră creativă şi ludică. În cadrul prezentării cu o durată de două ore, Heidi Klum şi 35 de modele au prezentat toate cele 84 de elemente ale colecţiei, de la ghete leopard print la blazere cu paiete şi piese din piele naturală. Combinaţiile diferite de piese vestimentare purtate de modele au subliniat posibilităţile variate de îmbinare pe care le oferă colecţia.

„Nu există un loc şi un moment mai bun decât New York în timpul Fashion Week pentru a prezenta colecţia noastră internaţională. Acesta a marcat debutul colaborării noastre intense cu Heidi Klum. Iar începând din 18 septembrie, toţi clienţii Lidl vor putea găsi în magazinele noastre din România, colecţia esmara by Heidi Klum”, a declarat Marco Giudici, Director Naţional de Achiziţii şi Marketing Lidl România. 

O experienţă specială 

Oaspeţi de seamă, printre care Nina García, Zac Posen şi Shaun Ross, au sărbătorit alături de influenceri internaţionali, precum şi de reprezentanţi cunoscuţi din lumea modei, într-un cadru interactiv, organizat ca un supermarket reinterpretat. Evenimentul a creat puntea către lumea modei din New York şi motto-ul „Modă pentru toţi“. Decorul spectaculos i-a invitat pe oaspeţi la interacţiune şi la împărtăşirea experienţelor trăite în timpul show-ului, pe canalele sociale.

Un punct culminant al show-ului s-a desfaşurat în zona de styling personal a lui Heidi, în imediata apropiere a podiumului. Cu ajutorul unei „Oglinzi Magice” virtuale, poziţionată în spatele unei uşi de vitrină frigorifică din magazinul #LETSWOW Lidl, designerul a creat look-ul perfect „Heidi & the City“ pentru trei oaspeţi şi a oferit recomandări practice şi personalizate de stil.

Heidi Klum, entuziasmată după show: 

„A fost o lansare perfectă. Locaţia, New York, show-ul, oaspeţii – totul a mers perfect. Sunt foarte mândră de noua mea colecţie“, îşi exprimă încântarea designerul. „În sfârşit am reuşit să prezentăm moda care se potriveşte oricărei femei şi care poate fi purtată de orice femeie. Sunt foarte încântată de ceea ce am realizat aici“, a declarat Heidi Klum.

Sursa foto: thesun.co.uk



Recente

Emma Stone jpg
Cher jpg
Ryan Gosling  Sursa foto shutterstock 1194165124 jpg
Ce trebuie sa stii despre univers  Sursa foto shutterstock 1723447648 jpg
Parada pălăriilor trăsnite din Marea Britanie jpg
vacanță de Paște  foto   Shutterstock jpg
Ramona Păun  jpg
Ce greseli faci in cuplu in functie de zodie  Sursa foto shutterstock 1490808767 jpg
Rita Ora jpg
Oppenheimer, Tom Conti  jpg
Pavel Bartoș jpg
Anne Hathaway jpg
Printul William si Kate Middleton jpg
Katy Perry jpg
Celine Dion  foto   Instagram jpg
Lily Allen jpg
Kelly Osbourne  foto   Shutterstock jpg
festival  foto   Shutterstock jpg
Courteney Cox cu iubitul  foto   Shutterstock jpg
Click! Pentru Femei jpeg