Kasta Morrely Fashion Week, ediţia a VI-a a avut un final cu totul impresionant
Este de notorietate faptul că festivalurile internaţionale de modă organizate profesionist reprezintă o modalitate verificată prin impactul de neegalat în promovarea imaginii la nivel global a unei comunităţi ce iubeşte prosperitatea. Ediţia a şasea a Festivalului Industriilor Creative Kasta Morrely Fashion Week, desfăşurat la Iaşi, a fost un nou succes.
Seara de încheiere a celei de a şasea ediţii Kasta Morrely Fashion Week a fost deschisă cu prezentarea designerului CRISTINA NICHITA. Experienţa de peste 20 de ani demonstrează faptul că NICHI CRISTINA NICHITA este un brand care a reuşit să menţină, de-a lungul timpului, interesul clienţilor, cu fiecare zi, fiind mai dedicat şi devotat modei. Urmând tendinţele internaţionale, Nichi Cristina Nichita redefineşte rafinamentul şi stilul propriu cu fiecare colecţie lansată, păstrând însă loialitatea faţă de valorile specifice brandului: simplitatea studiată, moderaţia şi orientarea spre perfecţiune.
Designerul SIMONA CODREANU realizează colecţii de rochii inedite, lucrate manual cu dantele fine din Dubai, Turcia şi Thailanda. Farmecul lor constă în prezenţa elementelor 3D, în folosirea materialelor fine şi de calitate, care permit realizarea modelelor de rochii impunătoare, fastuoase, de lux. Simona Codreanu se mândreşte cu cele peste 2000 de modele de rochii de mireasă în colecţiile sale.
Programul de leadership pentru copii KASTA MORRELY KIDS a prezentat un nou moment artistic de Fashion Theater® "în jurul lumii prin teatru de moda". Publicul spectator a fost impresionat de îmbinarea creativă a dansului cu pantomima şi arta modei.
Atelierul TULLERIE BY OANA STROICI din Suceava a revenit la Kasta Morrely Fashion Week 2018 pentru lansarea colecţiei cu rochii de ocazie. Designerul Oana Stroici creează din pasiune pentru artă, frumos şi calitativ. Rochiile sunt realizate din ţesături fine, de cea mai înaltă calitate, se adaptează la orice siluetă şi aduc frumuseţea feminină în atenţia tuturor.
L'ATELIER COUTURE a prezentat o colecţie de sezon, ready to wear, care a captivat privirile prin croiul modern şi culorile vii folosite. Designerul Loredana Ciangau a pornit din oraşul Onesti, Bacău, iar acum a ajuns în topul preferinţelor din Bucureşti, activând cu succes pe piaţa modei din capitală şi nu numai.
LOUIS PURPLE a prezentat colecţia sa de sezon. Fiecare piesă vestimentară, fie că este din colecţia Business, Ceremonie sau Casual, s-a remarcat prin croiala impecabilă ce a îmbinat cele mai bune ţesături cu lejeritatea. Născut în interiorul celui mai mare producător de costume pentru bărbaţi din România, Louis Purple reprezintă expertiza în croitorie pe care au acumulat-o în peste 20 de ani. Toate produsele Louis Purple, Ready to Wear sau la comanda, Made to Measure, sunt create de o echipa de designeri francezi şi oferă bărbatului modern un look impecabil care îmbină eleganţa atemporală cu nonşalanţa stilului contemporan.
UNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTE GEORGE ENESCU DIN IAŞI a încântat publicul prin colecţia "Anotimpuri" realizată de Andreea Pirlog, studentă a Facultăţii de Arte Vizuale şi Design, Specializarea Modă Design Vestimentar.
ANA MARIA CORNEA îmbină cu măiestrie iubirea pentru artă şi cea pentru design vestimentar, reuşind mereu să ne surprindă cu proiectele ei, indiferent că e vorba de pictură, styling sau design vestimentar. Designerul a prezentat cea mai recentă colecţie a sa pe podiumul Kasta Morrely Fashion Week.
UNIVERSITATEA DE VEST DIN TIMIŞOARA, Facultatea de Arte şi Design, Programul de studiu: Modă -Design Vestimentar a prezentat cu succes colecţiile de licenţă a trei studenţi talentaţi.
MIRELA CIOARA a realizat colecţia "Pills and Suits", ce reprezintă un manifest împotriva dependenţei de muncă, ca problematică a societăţii contemporane.
DIANA GIULIA PAUNESCU va prezenta piese colecţia "Deeply". Ţinutele au ca inspiraţie ochiul ca oglindă a sufletului. Haina privită şi haina cu priviri.
ANDREEA PLEŞA a pregătit colecţia "Incomplet", ce reprezintă o stare de spirit, de nesiguranţă şi de singurătate, ce poate fi umplută doar de amintirile frumoase trăite împreună.
HOUSE OF BYFIELD din Olanda este recunoscut la nivel internaţional ca fiind un important brand de modă ready-to-wear. Înfiinţată în 2011 de Carmichael Byfield, compania este considerată o casă de modă de vârf în design, calitate şi inovaţie. House of Byfield a prezentat o colecţie ready to wear pentru femei şi bărbaţi, foarte apreciată de public pentru conceptul original propus şi notele coloristice vii din ţinutele vestimentare.
Ediţia a şasea a Festivalului Industriilor Creative s-a încheiat într-un mod memorabil cu momentul tradiţional dedicat tuturor profesioniştilor, voluntarilor şi lucrătorilor din industriile creative implicaţi la KASTA MORRELY FASHION WEEK. Aceştia au defilat fericiţi în faţa publicului care i-a aplaudat la scenă deschisă.
Organizatori şi parteneri principali: Asociaţia Kasta Morrely, Compania BETTY ICE şi Primăria Municipiului Iaşi.
www.facebook.com/KastaMorrelyFashionWeek