Primul magazin Gerovital în sistem de franciză a fost inaugurat la Bacău
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat oficial sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital. Gabriela Hâncu, o antreprenoare din oraşul Bacău, a deschis primul magazin de acest fel în oraşul ei.
Decizia pentru investiţie a fost luată din mai multe motive: ,, Produsele Gerovital şi Farmec mi-au câştigat de ani de zile încrederea şi am devenit consumatoare fidelă. Când am aflat de oportunitatea de a colabora cu Farmec prin sistemul de franciză, m-am bucurat că pot devenit partener de business, deschizând propriul magazin de cosmetice”, spune Gabriela Hâncu. Ea menţionează că specialiştii Farmec i-au oferit sprijin în alegerea locaţiei, în studiile de fezabilitate, în pregătirea angajaţilor, în deschiderea magazinului şi în tot planul de comunicare.
Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului Gerovital.
Farmec oferă fiecărui francizat, pe lângă consiliere pentru deschiderea magazinului, tehnici de vânzare, programe de pregătire periodice despre relaţia cu clienţii, training-uri despre produsele existente şi cele nou lansate.
,,Franciza înseamnă un parteneriat între două entităţi juridice. Francizorul trebuie să aibă în spate un brand recunoscut, trebuie să aibă experienţă, inovaţie şi know-how-ul pe care să-l transfere acelui francizat, ca să se dezvolte împreună. Plecând de la această definiţie, Farmec le cuprinde pe toate: este brand foarte iubit în România şi în afară şi are peste 125 de ani de inovaţie, a declarat Mircea Coman, Manager Expansiune Comercială Farmec.
,,Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizaţii noştri, prin încurajarea acestora să înceapă o afacere românească. De cât să dea o grămadă de bani pe o franciză străină, care nu garantează succesul şi nici ajutorul companiei-mumă, mai bine să meargă cu o franciză românească, de succes, care prinde foarte bine în România şi în afară şi care va costa mult mai puţin şi este mult mai convenabilă pentru micul întreprinzător”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Farmec este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100 % românesc. Compania comercializează produse în aproximativ 30 de ţări.