E alergică la parfumuri, dar nu şi la ale ei. Câţi bani a câştigat Beyoncé din parfumuri?

2 bey bun png png

Este una dintre cele mai admirate femei din lume, cu albume şi hituri care domină clasamentele muzicale şi concerte sold out (atunci când n-o împierdică pandemia să le organizeze). Însă diva n-a făcut avere numai din muzică, ci şi din produsele care-i poartă numele şi care i-au adus sute de milioane în conturi.

Soţia rapperului şi producătorului muzical Jay-Z este un sex simbol cu o imagine pe gustul a milioane de femei din întreaga lume, care sunt dispuse să-i copieze stilul în totalitate. Tocmai de aceea, atunci când Regina B scoate pe piaţă un nou produs, acesta devine un succes instant. Cum s-a întâmplat şi cu parfumurile lansate de ea de-a lungul anilor şi care au dispărut de pe rafturile magazinelor în timp record. Chiar aşa, cum de s-a apucat Beyoncé de produs şi comercializat parfumuri, când chiar ea este alergică la ele?

În primul rând, cântăreaţa şi echipa ei de marketing au sesizat potenţialul imens al lansării unor produse cosmetice care să poartă numele unuia dintre cele mai mari staruri din lume. Şi, drept urmare, n-au lăsat alergia ei la parfumuri să-i împiedice să facă bani de pe urma unei asemenea afaceri profitabile. Aşadar, au creat nişte parfumuri modificate chimic, astfel încât să nu dea nicio reacţie alergică celor mai sensibili dintre consumatori. Şi nici că puteau lua o decizie mai bună! Cele opt parfumuri lansate de divă din 2012 încoace au avut un succes răsunător!

Primul parfum scos pe piaţă de Beyoncé, în 2010, Heat, a fost vândut în 72.000 de exemplare într-o singură oră, stabilind astfel un nou record pentru Macy, un lanţ la magazine în SUA. Doamna Carter s-a aflat acolo şi a dat autografe fanilor ei care s-au îmbulzit să cumpere primul produs de acest gen al idolului lor. În prima lună de când se afla la vânzare, Heat a produs încasări de 3 milioane de dolari. Iar, în vara acelui an, colecţia Heat a fost numit brandul de parfum, creat de o celebritate, care a fost cel mai bine vândut în întreaga lume.

Iar Rise, alt parfum marca Beyoncé Knowles, a fost estimat că-i va aduce cântăreţei un profit de 25 de milioane de dolari numai în primul an de comercializare. Per total, afacerea cu parfumurile a fost cât se poate de profitabilă pentru vedetă, generând un profit total de 400 de milioane de dolari.

Foto - Shutterstock, Instagram Beyonce



Recente

Joseph Quinn și Lupita Nyong  foto   Profimedia jpg
Kim Kardashian  foto   Instagram jpg
profimedia 0781580028 jpg
9154533 jpg
RAP007771 JPG
featured image (1) jpg
8409091 jpg
WhatsApp Image 2025 12 14 at 22 24 03 jpeg
Christina Aguilera  foto   profimedia 1024617947 jpg
Prințul Harry  foto   Profimedia jpg
Keira Knightley  foto   profimedia 0969598416 jpg
945c4020 2138 4bff b8ba 1c91f6160dad jpg
Georgina Rodriguez  foto   Profimedia jpg
Britney Spears  sursa foto   Profimedia jpg
Angelina Jolie  foto   TIME, Profimedia jpg
Madonna  foto   Instagram jpg
Rob Reiner  foto   Profimedia jpg
Singur acasă  foto   Profimedia jpg
Cliff Richards  foto   Profimedia jpg
DSC00189 jpeg