Cât de eficiente sunt pastilele de dormit

1 71479 original jpg jpeg

Te confrunţi cu tulburări de somn, nu reuşeşti să dormi decât foarte puţin timp şi eşti din ce în ce mai obosită? Probabil că te gândeşti că ar trebui să iei nişte somnifere pentru a reuşi să te odihneşti. Dar te-ai întrebat vreodată dacă pastilele de dormit sunt sigure sau nu?

Somniferele te ajută să dormi atunci când eşti foarte stresată,ai fost într-o călătorie care are un alt fus orar,sau suferi de o boală care nu te lasă să dormi atât cât ar trebui.

Iată ce trebuie să ştii despre somnifere:

Există situaţii când pastilele de dormit chiar sunt de ajutor. Cu toate că somniferele nu tratează motivul care stă la baza dificultăţii de dormit,s-ar putea să te ajute să te odihneşti mai bine şi mai mult decât de obicei.Pastilele de dormit (somniferele) care sunt benzodiazepine fac parte din grupul de medicamente numite deprimante nervoase ale sistemului,care relaxează sistemulnervos.În schimb,pastilele de dormit nonbenzodiazepine par a avea un efect secundar mai sigur. Cu toate acestea,riscurile rămân,în special pentru cei care au anumite afecţiuni medicale,inclusiv hepatice  sau insuficienţă renală.

Întotdeauna trebuie discutat cu medicul înainte de a lua somnifere pentru a trata insomnia.

Pastilele de dormit s-ar putea să te ajute să adormi mai repede sau să dormi mai mult timp. Riscurile şi avantajele somniferelor pot fi diferite şi sunt în funcţie de prescripţia medicală.

Înainte de a lua somnifere,discută cu medicul. Încearcă să obţii o imagine clară a rutinei de somn. Trebuie să excluzi

care duc la problemele cu somnul. Trebuie să ştii cât de des se iau şi în ce fel,ce alegeri să faci,pentru că se găsesc sub mai multe forme:pastile,spray oral sau tablete cu dizolvare.

În cazul în care ţi se prescrie somnifere,vezi dacă ţi se potrivesc sau nu. Spune-i medicului dacă pilula nu ţi se potriveşte,pentru a o înlocui. În plus,între timp trebuie găsite şi alte modalităţi de a adormi fără a fi nevoie de pastile.

Un program de somn regulat,evitarea de cofeină în exces sau seara,reducerea nivelului de stres,sau cel puţin menţinerea lui sub control,chiar ajută. De asemenea,cel mai bun tratament pentru insomnie persistentă este terapia cognitivă comportamentală care implică învăţarea de modificări de comportament.

Credit foto:www.boldsky.com



Recente

Tăierea părului îl face să crească mai repede  Shutterstock  jpg
a muri de bătrânețe  sursa foto   Shutterstock jpg
reflexoterapie palmara ok shutterstock 1270690045 jpg
Ce spune despre sanatatea ta culoarea menstruatiei  Sursa foto Shutterstock 2204663437 jpg
Obiecte toxice, potpourri, shutterstock jpg
Caini care se adapteaza usor la apartament, foto shutterstock jpg
Atentie la cheagurile de sange  Sursa foto Shutterstock jpg
clickpentrufemei screen post folBYP0ED0k unsplash jpg
foto caravana 2021 jpeg
slabesti dieta este importanta jpg
3 buchete de mireasă ce vor continua să fie populare și în 2023 jpg
De ce te prind serialele așa de tare Afla care sunt tehnicile de marketing care te fac să ți pierzi nopțile de dragul narațiunii preferate! jpg
Ai nevoie de un nou televizor în living room  Îți spunem noi cum să l alegi! jpg
Top 4 iphone hacks pe care nu le știai, dar de care ai nevoie jpg
Photo 1 @siora18 Unsplash jpg
Topuri și cămăși de damă care se potrivesc formelor mai rotunde jpg
Cum să alegi și să asortezi cizmele de toamnă perfecte jpg
bijuterii navajo jpg
Astenie de toamna, foto shutterstock  jpg
Articol   De ce sa alegi o vopsea de par fara amoniac 5 motive jpg