Scorţişoara micşorează riscul de infarct miocardic, activând sistemul organismului de producţie a antioxidanţilor şi încetinind procesul depozitării de grăsime.
Nutriţioniştii spun că scorţişoara a făcut parte din dieta oamenilor de mii de ani şi sunt puţini cei care n-o apreciază. Iată ce alte efecte are consumul de scorţişoară în corpul tău:

Scorţişoara, în combinaţie cu lămâia şi mierea sunt un amestec puternic, care te ajută să slăbeşti şi te protejează împotriva multor boli şi infecţii. Fierbe un băţ de scorţişoară în apă, stoarce o lămâie peste, adaugă miere şi gata! Poţi să mai adaugi şi alte condimente – cardamom, piper, ghimbir sau mentă.

Presară peste bolul de cereale sau peste smoothie-uri

Pentru a profita din plin de beneficiile scorţişoarei, presară scorţişoară peste cerealele tale de dimineaţă. O băutură foarte bună şi energizantă este să blenduieşti banană cu puţin ovăz, lapte vegetal, banană şi o linguriţă sănătoasă de scorţişoară. E bun drept mic-dejun sau după ce ai fost la sală.

Presară-ţi peste cafea

Dacă eşti băutoare de cafea, presară-ţi câteva firicele de scorţişoară peste, ca să-i dai un plus de savoare. Dacă adaugi scorţişoară, poţi să renunţi la zahăr, făcându-ţi, deci, din scorţişoară o prietenă care se cunoaşte la siluetă.


Sursa foto: indiatvnews.com