Transformarea spectaculoasă a artistei Lady Gaga în Patrizia Reggiani. Cum i-au ascuns specialiştii tatuajele
După multe luni de muncă şi studiu, Lady Gaga a reuşit să joace impecabil rolul Patriziei Reggiani, cea care a ordonat uciderea moştenitorului Gucci. Designeri, hairstylişti, make-up artişti şi o întreagă echipă de specialişti au lucrat la transformarea artistei.
Filmul „House of Gucci‟ prezintă istoria tumultoasă a celebrei case de modă şi o aduce în prim-plan pe fosta soţie a lui Maurizio Gucci, Patrizia Reggiani, cea care a plătit un criminal pentru a-l ucide pe moştenitorul Gucci, din cauza faptului că nu a primit suma pe care ea o credea cuvenită, la partaj.
Lady Gaga, în rolul Patriziei, a muncit mult pentru acest rol. Ea a dezvăluit pentru Vogue că a luat atât de în serios rolul Patriziei, încât a avut tulburări psihice, după terminarea fimărilor: „Am avut unele dificultăţi psihologice la finalul filmărilor. M-am trezit trăind şi vorbind ca Reggiani‟, a mărturisit artista.
Pentru un rezultat perfect, pe lângă munca pe care Lady Gaga a depus-o, în spatele ei a fost şi o întreagă echipă de specialişti. Make-up artistul Sarah Tanno şi hairstylistul Federic Aspiras sunt doar 2 nume importante, din stafful, pe care Gaga îl numeşte „House of Gaga‟.
Actriţa Gina Lollobrigida, sursă de inspiraţie
Regizorul filmului Ridley Scott a vrut iniţial ca Gaga să poarte doar două peruci, dar Federic Aspiras a ales o gamă largă de peruci pentru Gaga, inclusiv una reprezentativă anilor ’80 pentru ca artista să pară mai bătrână. Actriţa italiană Gina Lollobrigida a fost sursa de inspiraţie din spatele perucii pe care Gaga a purtat-o la nuntă, deoarece specialiştii nu au avut poze cu Patrizia din acel moment.
În ceea ce priveşte machiajul, Tanno împreună cu Gaga şi Aspiras, au dezvoltat un machiaj despre cum credeau ei că arăta Patrizia.
„Am vrut să o fac să pară mai tânără şi pură. Asta înseamnă că am folosit cea mai mică cantitate de machiaj, o cantitate perfectă, astfel încât să pară că ea nu poartă deloc machiaj. I-am rotunjit şi sprâncenele. Machiajul italian era puţin în urmă faţă de America. Femeile foloseau tendinţe de machiaj din anii ’60 şi linia dreaptă alungea ochiul. De asemenea, am creat o colecţie de rujuri inspirate de glamourul italian. Am dezvoltat o culoarea numită Stefania, numită după Gaga‟, a declarat make-up artistul.
Aspiras şi Tanno au petrecut luni de zile lucrând la o tehnică care să îi ghideze în ceea ce priveşte nuanţele, culorile folosite şi coafurile, la fiecare scenă a filmului. O mare provocare a fost îmbătrânirea lui Gaga, fără să folosească proteze sau tehnici vizuale: „Totul a fost despre utilizarea tehnicilor de machiaj. Pentru procesul de la tribunal mi-am dorit ca Gaga să pară obosită, ca şi cum ar fi văzut o fantomă. Am folosit culori închise şi i-am făcut riduri, din machiaj‟, a subliniat Tanno.
O altă provocare a fost ascunderea celor peste 20 de tatuaje pe care Gaga le are. Pentru asta, Tanno a lucrat cu o întreagă echipă de make-up artişti, ceea ce a însemnat o întreagă desfăşurare de forţe, în spatele camerelor de filmat: „Am lucrat cu o echipă de artişti care m-au ajutat cu asta. Ei ascundeau tatuajele, în timp ce eu îi lucram faţa, iar Freddy îi punea peruca‟, a spus Tanno.
Sursă foto: Pinterest