Iată care sunt exerciţiile care pot îmbunătăţi stilul de viaţă:

Urcatul scărilor

Urcatul scărilor este exerciţiul care întăreşte musculatura de pe picioare. Indiferent dacă stai la etajul 5 sau la 10, alege să urci scările, nu să iei liftul. Acesta este un obicei sănătos, recomandat tuturor, indiferent de vârstă. În plus, are efecte pozitive asupra stării de spirit.

Plimbatul/alergatul în natură (parc)

Dacă nu îţi place să alergi sau simţi că nu eşti suficient de pregătită pentru efortul pe care trebuie să-l depui, atunci plimbarea este şi ea o opţiune excelentă. Plimbarea este acel exerciţiu care te încarcă cu energie, cu pozitivism şi îţi îmbunătăţeşte starea de spirit. 30 de minute de plimbare pe zi sunt suficiente pentru încărcarea bateriilor şi combaterea stresului.

Abdomene

În loc să ţii diete sau să te înfometezi, mai bine faci abdomene în fiecare zi. Câteva seturi de 30 de abdomene te vor ajuta să ajungi la numărul de kilograme dorite, plus că zona abdominală este direct implicată, ceea ce înseamnă că vei scăpa mai repede de burtică.

Yoga

Yoga este acel tip de exerciţiu care nu numai îţi îmbunătăţeşte viaţa, ci duce la schimbări radicale ale vieţii. Yoga îţi îmbunătăţeşte flexibilitatea, respiraţia şi te relaxează din punct de vedere mintal. Multe sesiuni de yoga includ şi meditaţia. Meditaţia te poate ajuta să devii mai conştientă de momentul prezent, să gestionezi emoţiile într-un mod sănătos şi să alungi negativitatea.

Nu uita că sportul are întotdeauna efecte pozitive asupra ta. Începe prin a-l include în rutina ta.


Credit foto: www.entrepreneur.com