Combinaţii alimentare care slăbesc. 5 trucuri ca să arzi kg în plus

combinaţii alimentare care slăbesc jpeg

Pe lângă combinarea corectă a alimentelor, activitatea fizică este esenţială pentru arderea caloriilor şi pierderea în greutate a numărului de kilograme dorit. Fiecare aliment are propriile substanţe nutritive pe care organsimul le asimilează, dar este important să ştim cum le combinăm corect în dieta zilnică. Iată câteva combinaţii alimentare care slăbesc.

Cele mai bune combinaţii alimentare care slăbesc includ:

1. Combinaţii alimentare care slăbesc - Fulgi de ovăz şi afine

Această combinaţie este excelentă pentru prima masă din zi. Cerealele integrale (fulgii de ovăz) reduc nivelul de colesterol, acţionând ca un mecanism de curăţare care împiedică depunerea grăsimilor pe peretele arterelor. Pe de altă parte, afinele, care conţin o cantitate mare de antioxidanţi, fibre, potasiu, potasiu şi vitamina C. Împreună cresc producţia de leptină şi grelina, doi hormoni care ţin sub control apetitul. Pune peste un iaurt (natural) două linguri de fulgi de ovăz şi o lingură de afine.

2. Linte şi orez

Combinarea orezului cu lintea este o parte indispensabilă în dieta sănătoasă, mai ales dacă vrei să consumi mai multe proteine. În plus, sunt sursă de minerale, vitamine, fibre şi aminoacizi care îmbunătăţesc digestia.

3. Combinaţii alimentare care slăbesc - Paste şi legume

Nu este o combinaţie comună, dar dacă vrei să scapi de kilogramele nedorite, uită de mitul care spune că pastele îngraşă. Cheia constă în cantitatea mâncată. Este timpul să incluzi pastele în alimentaţia ta. Motivul? Au efect pozitiv asupra procesului de digestie, iar substanţele sunt absorbite mai lent. Iar dacă le combini cu legume, creşte cantitatea de fibre. Cu alte cuvinte, vei reuşi să ţii sub control nivelul excesiv de glucoză, prevenind creşterea în greutate. Este recomandat să fie mâncate la masa de prânz.

4. Pâine din cereale integrale şi brânză

Datorită fibrelor şi antioxidanţilor prezenţi în pâine, te vei simţi sătulă pentru mai mult de patru ore. În plus, proteinele din brânză stimulează nivelul de energie şi metabolismul.

5. Combinaţii alimentare care slăbesc - Peşte şi orez

Dacă există un produs care să-i ofere organismului vitamine, minerale, acizi graşi Omega-3 şi fier, acela este peştele. Este recomandat să combini peştele cu orez, de preferat orezul brun, care are proprietăţi detoxificante. În plus. Fibrele stimulează digestia.

Recomandări:

- Mănâncă în jur de 5 ori pe zi, în cantităţi medii; - Practică exerciţii fizice; - Bea în jur de 8 pahare cu apă pe zi; - Evită băuturile carbogazoase; - Nu combina mai mult de două alimente din acelaşi grup.

: