Cronodieta te scapă de 5 kg pe lună

1 69121 original jpg jpeg

Dacă numai gândul de a urma un regim de slăbit restrictiv te deprimă, cu dieta aceasta poţi să ai silueta dorită fără să-ţi pierzi plăcerea de mânca. Trebuie doar să mănânci alimentele potrivite, în cantitatea corecă şi la timpul lor.

În funcţie de perioada din zi în care mănânci un anumit aliment,el poate să fie asimilat bine de organism sau,din contră,se poate transforma în grăsimi care se depun pe abdomen,fese sau şolduri. Potrivit cronodietei,oricine poate slăbi până la 5 kg pe lună,dacă ia trei mese şi o gustare pe zi,la ore fixe,mai precis la distanţă de 4 ore una de alta.

Este o dietă care-ţi permite să mănânci o gamă largă de alimente,ceea ce-ţi va priva organismul de carenţe de vitamine şi minerale.

Info

Dieta a fost concepută de nutriţionistul Alain Delabos şi reia vechiul îndemn:„Să iei un mic-dejun de rege,un prânz de prinţ şi o cină de om sărac”.

Un mic-dejun copios

În timpul somnului,corpul consumă calorii pentru a se regenera şi are nevoie de energie pentru a face faţă activităţilor de peste zi. Prin urmare,la micul-dejun poţi alege alimente ceva mai grase,brânzeturi,unt,pâine,orez,ouă sau şuncă,dar şi fructe. La această masă,nu trebuie să-ţi faci griji în privinţa caloriilor,pentru că vor fi consumate cu rapiditate.

Extrapont

Bea ceai sau cafea,dar renunţă la zahăr.

La prânz,proteinele sunt indispensabile

Pentru a-ţi ajuta organismul să fie în formă în tot restul zilei,la prânz e important să alegi preparate care să-i confere cu proteineanimale şi vegetale,amidon. Carnea,fie ea roşie,fie albă,nu trebuie să-ţi lipsească,alături de legume,orez sau paste. Renunţă,însă,la antreu,la pâine şi la desert.

Reîncarcă-ţi bateriile la ora 17.00!

La 3-4 ore după prânz,poţi să te laşi pradă unei gustări dulci. Optează pentru ciocolată amăruie,nu mai mult de 30 de grame,însă,sau pentru o mână de seminţe sau nuci. Dacă vrei ceva 100% sănătos,asigură-te că ai aproape câteva fructe proaspete sau uscate.

Seara,fă munca uşoară stomacului

Dacă nu rezişti să renunţi la cină,pregăteşte rapid o masă uşoară. Prepară o supă fierbinte sau o salată de legume,peşte cu legume la cuptor,aburi sau grătar şi vei putea dormi la bine,fără să-ţi supui organismul la efortul de a mistui hrana în loc să se odihnească.

Sursă foto:Fotolia



Recente