Cum să scapi de burtică în doar 3 săptămâni

1 71903 original jpg jpeg

Dacă urmezi dieta cu cu această băutură-minune o să poţi îmbrăca hainele tale cu un număr mai mici. Nu trebuie să te mai uiţi cu jind la ele, o să le poţi etala în toată splendoarea pe un trup perfect.

Pentru asta trebuie să consumi acest suc cu proprietăţi anti-grăsime şi să faci puţină mişcare. Hreanul este o excelentă sursă de proteine şi fibre alimentare,având foarte puţine calorii. Dacă este combinat cu miere şi lămâie,hreanul are calităţi detoxifiante deosebite asupraficatului.

În plus,acest amestec îmbunătăţeşte digestia,accelerează metabolismul şi toate acestea duc la eliminarea grăsimii corporale într-un timp record. Efectul este optim,cum spuneam,dacă faci şi exerciţii fizice zilnic. Nu trebuie să te speteşti alergând sau să petreci la sala de fitness ore în şir. Un program bine întocmit pentru acasă face minuni cu corpul tău.

Mai mult decât atât,ştiai că oamenii care mănâncă regulat hrean se bucură de o capacitate de memorare şi o vedere mai bună,dar şi de o activitate cognitivă mult îmbunătăţită.

Ingrediente necesare pentru băutura care-ţi topeşte kilogramele

Ca să o prepari ai nevoie de 130 g de hrean proaspăt,3 lămâi,4 linguri de miere de salcâm,2 linguriţe de scorţişoară şi 200 g de rădăcină de ghimbirproaspătă.

Aşa o prepari

Spală bine hreanul şi ghimbirul şi pune-le într-un recipient transparent de sticlă. Spală şi taie lămâile în bucăţele mici şi bagă-le în blender. Adaugă suc de lămâie şi scorţişoară şi amestecă bine. La final pui miere,mixezi şi dai la rece. Păstrează compoziţia la frigider,ca să menţii proprietăţile benefice ale băuturii. Ia cel puţin o linguriţă de amestec dimineaţa,pe stomacul gol şi una seara,înainte de culcare,timp de 3 săptămâni.

Ce exerciţii să faci

Dimineaţa,înainte de micul dejun,fă acest program fizic şi kilogramele vor dispărea,iar trupul tău va fi tonifiat la finalul curei.

Mers pe loc-2 minute;

Sărit coarda-2 minute;

Exerciţii de stretching pentru gât,umeri,braţe,picioare,spate-2 minute;

Sărituri pe loc cu forfecări ale braţelor-2 minute;

Genuflexiuni-1 minut;

Fandări laterale,pe un picior şi pe altul-câte 20 de mişcări;

Genuflexiuni cu săritură-15 mişcări

Mers pe loc – 1 minut

Flotări cu săritură-15 mişcări;

Abdomene,la alegere-5 minute.