Cura cu fructe

1 75008 original jpg jpeg

Dacă-ţi doreşti să dai rapid jos 3-4 kilograme, cura cu fructe poate fi varianta potrivită pentru tine. În plus, efectele vor fi vizibile şi la nivelul pielii, care va deveni strălucitoare şi parcă mai tânără.

Fructelesunt recomandate în curele de slăbire datorită aportului caloric scăzut şi conţinutului mare de substanţe nutritive. Sunt bogate în vitamine şi fibre. Reglează digestia,elimină excesul de apă din ţesuturi şi totodată aduc mai rapid senzaţia de saţietate. Printre cele mai indicate în lupta cu kilogramele se numără lămâile,merele,căpşunile,zmeura,murele,grepfrutul,pepenele verde,fragii,afinele,cireşele. Ţine cura cu fructe proaspete,consumate ca atare sau sub formă de sucuri.

Citeşte şi:4 fructe care previn cancerul

Exemplu de meniu pentru o săptămână

Mic dejun:o

neîndulcită cu lămâie şi ghimbir,2 kiwi,5 migdale

Prânz:câteva bucăţi de ananas,un bol de orez cu legume

Seara:2 kiwi

Mic dejun:o limonadă cu mentă,un ou fiert,3 mere

Prânz:50 g brânză slabă,un piept de pui la grătar,o mână de căpşuni

Seara:2 mere

Mic dejun:o limonadă cu tarhon,un iaurt dietetic,un bol cu căpşuni

Prânz:un bol cu supă,peşte la grătar cu legume

Seara:un grepfrut,3 caise

Mic dejun:pepene verde,două felii de pâine prăjită cu unt,un ou fiert

Prânz:salată verde cu brânză,roşii şi castraveţi

Seara:un bol cu zmeură

Mic dejun:cereale integrale,un pahar cu suc de portocale

Prânz:un bol cu căpşuni,50 g brânză slabă,un piept de pui la grătar

Seara:2 kiwi

Mic dejun:cereale cu lapte şi fructe de pădure

Prânz:un iaurt dietetic,salată de legume fierte,salată de mere rase cu scorţişoară

Seara:pepene verde

Mic dejun:o ceaşcă de ceai neîndulcit,un grepfrut,griş cu lapte

Prânz:peşte la grătar,iaurt cu fulgi de ovăz şi zmeură

Seara:un bol cu cireşe

! Pe durata curei de slăbire este interzis consumul de alcool. Asigură-te că bei zilnic între 8 şi 12 pahare de apă pe zi,hidratarea fiind extrem de importantă.

!

Cura cu fructe este foarte bogată în fibre şi are efect diuretic – deci trebuie să fii precaută dacă ai probleme gastro-intestinale. Deşi îţi oferă din belşug vitamine şi minerale,privează organismul de proteine şi lipide. Asta duce la pierderi de masă musculară,riscul fiind un organism slăbit şi carenţe de substanţe nutritive. Efectele negative nu apar dacă dieta nu durează mai mult de o săptămână şi dacă o continui cu o dietă hipocalorică normală.