Dieta Stillman - Iată ce implică!

1 67903 original jpg jpeg

Cauţi o dietă pentru a slăbi? Dieta Stillman este cea mai bună şi cea pe care trebuie să o încerci. Această dietă revoluţionară a fost proiectată de Dr. Irwin Maxwell Stillman, un medic renumit, care şi-a dedicat întreaga viaţă pentru a trata persoanele care suferă de obezitate.

Acesta este un plan de dietă care chiar funcţionează şi se bazează pe teoria unei diete simple. Implică un echilibru între consumul de carbohidraţi care trebuie să fie unul scăzut şi mesele să nu conţină grăsimi. Acesta este principiul după care dieta Stillman funcţionează.Pune accentul pe atingerea unui echilibrucorect de carbohidraţi,proteine şi grăsimi. De-a lungul anilor,de cât timp lucrează cu persoane supraponderale,dr. Stillman a constatat că persoanele care au avut un consum scăzut în alimente grase şi carbohidraţi,au reuşit să slăbească mai repede.Dieta este bazată pe un consum de 30 de proteine pe zi,în timp ce metabolismul este stimulat şi le digeră. Astfel,funcţia digestivă devine un impuls necesar. Stillman a încercat această dietă şi a reuşit să slăbească 23 de kilograme. În acest timp a crescut aportul de proteine la 90 % pe zi. Planul poate fi restrictiv,dar are rezultate. Această dietă te ajută să slăbeşti şi 5 kilograme pe săptămână.

Planul dietei Stillman:

Alimentele pe care o să le consumi în timpul acestei diete o să te facă mai energică. Este ca o magie. Dieta Stillman implică 6 mese mici pe zi,în loc de 3 mese bogate în alimente. Această diviziune a porţilor de alimente pe parcursul zilei declanşează procesul de cetoză vital în organism.

Dacă organismul nu obţine cantitatea necesară de carbohidraţi pe care-i foloseşte,trebuie să intre în faza de cetoză,deoarece carbohidraţii sunt sursa primară de energie pentru întregul corp. Atunci începe să se alimenteze cu grăsimi,care sunt stocate în interior,stimulând astfel pierderea kilogramelor. O dietă scăzută în carbohidraţi face ca organismul să se alimenteze din rezervele de grăsime.

În acest plan cea care este importantă este proteina. Dacă simţi că pierzi elemente nutritive sau micronutrienţi în acest timp,poţi lua suplimente de

pentru a compensa deficitul. Dacă incluzi mai multă proteină în dietă,şansele de deficienţă sunt scăzute.

Alimente recomandate pentru dieta Stillman:

Am spus deja că trebuie să consumăm mai multe proteine în fiecare zi,şi probabil te întrebi ce alimente poţi consuma. Sunt recomandate alimentele bogate în proteine. Acestea includ brânză scăzută în grăsimi,carne macră,ouă fierte moi sau tari,peşte slab cum este codul,alimente cu un conţinut caloric scăzut,homari,crabi,creveţi sau stridii.

Aceste alimente sunt bogate în proteine şi ţin foamea la distanţă. Aşa că,se vor păstra porţiuni mai mici de proteine,care vor păstra aportul de alimente,îl va ţine sub control.

La fel ca în orice altă dietă,este recomandat consumul de

pentru a menţine organismul hidratat. Atunci când începi o dietă scăzută în carbohidraţi,s-ar putea să suferi de deshidratare. De aceea,trebuie să bei 8-10 pahare de apă pe zi. În acest timp,consumi şi cafea sau ceai.  

Alimente pe care trebuie să le eviţi:

Aşa cum am spus mai devreme,dieta Stillman elimină o serie de alimente pe care le consumi în mod frecvent. Aici este o listă a unor astfel de alimente:

Alimente care adaugă gust:

Dieta Stillman nu include consumul de alimente bogate în grăsimi şi carbohidraţi,cum sunt sosurile,maioneza,ketchup-ul şi alte produse similare,care adaugă gust mâncării. Cu toate acestea,adăugarea de condimente şi ierburi pentru a adăuga aromă este permisă.

Alimentele grase

Dieta elimină toate alimentele grase,cum sunt margarina,carnea grasă,alimente prăjite,produse lactate bogate în grăsime,sosurile.

Alimente bogate în zaharuri

Sunt interzise toate tipurile de zaharuri rafinate sau naturale. Cu excepţia zahărului brun,toate celelalte,cum sunt zahărul alb,siropul de porumb,siropul de zahăr de trestie de zahăr,zahăr natural şi soiuri diferite de zaharuri rafinate,bomboanele,sucurile de fructe,deserturile dulci,sunt excluse.

 Alimente bogate în amidon  

Alimentele care sunt bogate în amidon,inclusiv grâul integral,legumele,cartofii,pâinea albă,nu trebuie să nu se găsească la masă.

Credit foto:www.stylecraze.com