Slăbeşte cu ajutorul carbohidraţilor buni

1 76730 original jpg jpeg

Dacă ştii să pui în farfurie alimentele care conţin carbohidraţi buni, numiţi şi carbohidraţi complecşi, cu absorbţie lentă, vei observa că surplusul de kilograme nu va mai fi o problemă pentru tine.

Nu mai fugi de carbohidraţi, aceştia sunt buni pentru organismul tău deoarece sunt responsabili printre altele cu furnizarea energiei necesare. La fel ca şi grăsimile aceştia se împarte în carbohidraţi simpli, principalii vinovaţi pentru depunerea grăsimilor dar şi cei buni complecsi care au grija de silueta ta.

Pe lângă energia furnizată, carbohidraţii îţi asigură necesarul caloric pentru buna funcţionare a creierului tău şi a întregului sistem muscular. Astfel, ei îţi furnizează vitaminele şi mineralele necesare.

Îi poţi găsi în fructe, legume, cereale integrale, verdeţuri.

Fereşte-te în schimb de produsele de patiserie precum făina albă şi dulciurile din comerţ.

Orzul te ajută să ţii apetitul sub control

Orzul stimulează hormonii din intestine care au rolul de a controla apetitul şi de a regla metabolismul, în plus îţi oferă saţietate de lungă durată şi te ajută desigur la slăbit.

Poţi să îl consumi în salate sau în smoothie-uri, ca garnitură la peşte sau chiar să înlocuieşti orezul în mâncare.

Dovleacul, cea mai bogată sursă de carbohidraţi

Una dintre cele mai bogate surse de nutrienţi şi carbohidraţi din acest sezon, dovleacul, este plin de fibre, aspect care facilitează o digestie corespunzătoare. În plus, îţi aduce un aport bun de betacaroten care te protejează de anumite tipuri de cancer, vitamina C şi potasiu, oferindu-ţi protecţie şi împotriva anumitor maladii precum Alzheimer sau chiar Parkinson.

Descoperă alte surse de carbohidraţi buni pe clicksanatate.ro.