5 motive pentru a adăuga mai multe proteine în dietă

1 66464 original jpg jpeg

Una dintre cele mai rapide moduri de a calma senzaţia de foame şi pofta de zahăr este prin consumul de proteine. Acestea le luăm din alimentele pe care le consumăm zilnic.

Iată câteva modalităţi de a combate foamea şi pofta de dulce cu proteine:1. Când ai poftă de dulce corpul tău cere proteine

Când lipsesc proteinele din organism te simţi lipsită de energie şi apare senzaţia de a mânca ceva dulce. Corpul cere alimente din care să extragă proteinele şi atunci tinzi să mănânci mai mult. Pentru a evita acest lucru mănâncă migdale sau un iaurt grecesc scăzut în grăsimi. În acest fel,vei reduce pofta de dulce,oferindu-i acestuia energia de care are nevoie.

2. Asigură-te că ai un mic dejun bogat în proteine

Un studiu a arătat că un mic dejun bogat în proteine suprimă grelina,hormonul de foame,mult mai bine decât un mic dejun bogat în carbohidraţi. În loc de a avea un mic dejun bogat în carbohidraţi cum ar fi cerealele,încercă un shake de proteine care te va menţine energică şi concentrată pentru mai mult timp.

3. Include alimente care conţin proteine în toate mesele de peste zi

O meta-analiză a arătat că 25-30 de grame de proteine la fiecare masă este suficientă. Asta duce la scăderea kilogramelor. În plus,greutatea corpului va influenţa cantitatea de proteine de care ai nevoie într-o zi. Aceste nevoi cresc dacă eşti stresată şi atunci vei simţi nevoia să mănânci mai des.

4. Mănâncă alimente bogate în proteine

Cele mai bune surse de proteine includ proteine de înaltă calitate. Există o mulţime de alimente bogate în proteine pe bază de plante cum sunt quinoa,legumele,nucile şi seminţele. În plus,un shake la micul dejun conţine proteine care te vor menţine concentrată şi plină de energie.

5. Asigură-te că nu mănânci în grabă

Chiar dacă consumi alimente cu suficiente proteine,este posibil să nu le asimilezi cum trebuie. În plus,alimentele nu sunt mestecate suficient şi acidul gastric scade. Acestea pot interfera cu absorbţia,iar acidul gastric redus devine un motiv real dacă eşti stresată. Asta duce la îngreunarea procesului de digestie.



Recente

Mesaje text, relatie, foto shutterstock jpg
3 semne ca ai anxietate relaționala  Sursa foto Shutterstock 2002193720 jpg
autosugestie jpg
Regula 333 sau metoda care te ajută să scapi de anxietate, foto shutterstock jpg
trezitul devreme si starea de spirit, foto shutterstock jpg
Cele mai ascunse secrete ale zodiilor, shutterstock  jpg
Gesturi care lasa celorlalti o impresie proasta  Sursa foto Shutterstock jpg
anxietate shutterstock 1418979635 jpg
Reguli de bune maniere care sunt frecvent încălcate, foto shutterstock jpg
Bomboane jpg
Cum sa faci ca afacerea ta sa conteze 3 strategii pentru succes jpg
semnificatia zilei de nastere foto shutterstock 2031304499 jpg
rugaciuni pentru casnicie trainica shutterstock 178817489 jpg
shutterstock 1647140854 jpg
1 inaltarea sfintei cruci jpg jpeg
concediere   office g1090d99cf 1280 png
fidelitate jpg
Test de personalitate jpg
dinti de aur jpg
menstruatie jpg