Alimente sănătoase care te ajută să slăbeşti

1 68603 original jpg jpeg

Multe alimente pe care le consumăm au proprietăţi care te ajută să slăbeşti, dar nu ştim acest lucru. Majoritatea sunt sănătoase şi incredibil de delicioase. De fiecare dată când te duci la cumpărături, coşul trebuie să conţină astfel de alimente sănătoase.

Iată 10 alimente sănătoase care te ajută să slăbeşti:

1. Lapte cu grăsimi reduse

Laptele cu grăsimi reduse este unul dintre cele mai sănătoase alimente. Fiind sărac în grăsimi,este o excelentă sursă de proteine,calciu,fosfor şi vitamina B. Dacă vrei ceva cu mai puţine zaharuri şi grăsimi saturate,încearcă produsele cu un procent mai mic,cum este laptele degresat. O porţie de lapte are 122 decalorii.

2. Brânza cu grăsimi reduse

Brânza redusă în grăsime este o altă opţiune. Diferite brânzeturi care conţin puţine grăsimi,au diferite beneficii pentru organism. Din unele brânzeturile vom beneficia de fosfor,seleniu,calciu şi proteine. O porţie are 228 calorii. Este ideală pentru micul dejun.

3. Ouăle

O mulţime de oameni tind să reducă consumul de ouă. Acestea sunt extrem de scăzute în colesterol,grăsimi,dar în schimb conţin multe proteine şi fier. În plus,faţă de potasiu,zinc şi fosfor,conţin seleniu şi vitamina A.

4. Iaurtul

Iaurtul este o gustare delicioasă şi sănătoasă. Iaurtul simplu din lapte degresat este bogat în proteine şi calciu. O porţie conţine jumătate din calciul de care avem nevoie în fiecare zi. Este bogat în vitamina B12 şi potasiu. Dacă îţi place iaurtul dulce,adaugă nişte vanilie sau fructe proaspete. O porţie de iaurt are 137 de calorii.

 5. Bananele  

Scăzute în grăsimi şi colesterol,bananele sunt nişte fructe delicioase şi sănătoase. Sunt pline de vitamin B6,C şi fibre. Adaugă-le în cereale,iaurt sau ca gustare între mese.

6.  Merele

Vorbind de mere,ele sunt nişte gustări foarte sănătoase. Sunt scăzute în sodiu,grăsimi şi colesterol. Mereleconţin vitamina C şi fibre. Adaugă-le la fulgi de ovăz,tăiate felii sau ca gustare între mese.

7. Spanacul

Acesta este scăzut în grăsimi,zahăr şi colesterol. În plus,este bogat în vitaminele A,B6,C,E şi K,calciu,cupru,fier şi în sodiu. O porţie de spanac are 7 calorii.

8. Broccoli

Nu este pe placul tuturor,dar este delicios crud sau fiert. Are 135 % din valoarea zilnică a vitaminei C pe care trebuie să o consumăm,o mulţime de vitamine,cum sunt vitaminele A,B6,E,K şi fibre. O porţie are 31 de calorii.

9. Cartofii dulci    

O cană de 200 de grame de cartofi dulci oferă 76 % din vitamina A,de care ai nevoie în fiecare zi. Acestea sunt unele dintre cele mai sănătoase alimente. Grăsimile saturate şi colesterolul sunt aproape inexistente,nu conţin mult sodiu şi sunt plini de vitamina C şi fibre.

10. Napul

Napul este într-adevăr unul dintre cele mai sănătoase alimente şi a devinit rapid unul dintre cele mai populare legume. Se poate mânca crud,se prepară la fel ca varza sau poţi face suc din el. În plus,are o mulţime de fibre,calciu şi vitamina A,împreună cu o multitudine de alte substanţe nutritive esenţialeşi minerale.