Legumele şi fructele cu amidon păstrează silueta

1 77684 original jpg jpeg

Despre alimentele cu amidon circulă o mulţime de mituri. Unii spun că acesta este bun pentru siluetă, alţii că, dimpotrivă, îngraşă. Acest carbohidrat este însă unul sănătos şi aduce mai rapid senzaţia de saţietate.

Cartofii reglează tranzitul intestinal

Cartoful este o sursă foarte bună de polizaharide, adică de amidon. Acesta, în stare crudă, este greu de digerat, de aceea, se recomandă pregătirea lui termică. O mică parte din amidonul ingerat nu se digeră în intestinul subţire, ci trece în colon. Amidonul rezistent la digestie reglează tranzitul intestinal. Un cartof de mărime medie oferă aproximativ 100 de calorii, deci poate face parte din meniul unei cure de slăbit.

Orezul se asimilează rapid

Este un aliment ce conţine cea mai mare cantitate de amidon dintre toate cerealele. Amidonul din orez este depozitat în cereală sub formă de granule foarte mici (2-10 microni, de 20 de ori mai mici decât cele prezente în bobul de orz şi de 70 de ori mai mici decât cele din cartof), care, ajunse în stomac, se distribuie mai bine pe suprafaţa pereţilor gastrici, putând fi uşor atacate de sucurile gastrice. În acest fel, asimilarea amidonului este mai rapidă. Persoanele supraponderale trebuie să consume orez fiert, fără condimente, sare sau zahăr.

Bananele verzi aduc saţietate

Bananele verzi sunt o altă sursă excelentă de amidon. Sunt mai puţin apreciate pentru gustul lor decât bananele bine coapte, însă sunt mai eficiente în creşterea metabolismului şi în arderea grăsimilor. Doza zilnică recomandată de amidon rezistent este de 20 grame, iar o singură banană verde asigură 25% din aportul acestui nutriment important. Bananele verzi induc rapid starea de saţietate şi inhibă apetitul. Astfel, sunt recomandate pentru consum în curele de slăbire. De asemenea, amidonul din bananele verzi ajută la eliberarea unui hormon care stimulează arderea eficientă a grăsimilor.

Lintea elimină toxinele

Este bogată în proteine şi amidon şi este o sursă bună de vitamina B. Consumul de linte îmbunătăţeşte şi menţine sănătatea cardiacă, combate fluctuaţiile de zahăr din sânge care pot duce la diabet sau la scăderea energiei şi oferă o sănătate digestivă mai bună. Lintea conţine atât fibre solubile cât şi insolubile, ceea ce duce la senzaţia de saţietate, ajutând la eliminarea reziduurilor, a grăsimilor şi toxinelor în exces din corp.



Recente

autosugestie jpg
Regula 333 sau metoda care te ajută să scapi de anxietate, foto shutterstock jpg
trezitul devreme si starea de spirit, foto shutterstock jpg
Cele mai ascunse secrete ale zodiilor, shutterstock  jpg
Gesturi care lasa celorlalti o impresie proasta  Sursa foto Shutterstock jpg
anxietate shutterstock 1418979635 jpg
Reguli de bune maniere care sunt frecvent încălcate, foto shutterstock jpg
Bomboane jpg
Cum sa faci ca afacerea ta sa conteze 3 strategii pentru succes jpg
semnificatia zilei de nastere foto shutterstock 2031304499 jpg
rugaciuni pentru casnicie trainica shutterstock 178817489 jpg
shutterstock 1647140854 jpg
1 inaltarea sfintei cruci jpg jpeg
concediere   office g1090d99cf 1280 png
fidelitate jpg
Test de personalitate jpg
dinti de aur jpg
menstruatie jpg
Proiect  jpg
parola jpg