Nu alege o dietă, ci aceste superalimente

1 71621 original jpg jpeg

Dacă vrei să arzi grăsimile, mănâncă mai mult. Da, acesta este secretul. A fost întocmită o lista a super-alimentelor care ajută la reducerea grăsimii şi care sunt considerate un ”ajutor” în procesul de slăbire.

Contrar a ceea ce se crede,mâncatul mai puţin nu reduce nivelul de grăsime,ci consumul de mai multe alimente bogate în elemente nutritive îl face. Alegând o dietă înseamnă restricţionarea anumitor produse alimentare în favoarea altora,care slăbesc în cele din urmă metabolismul.De aceea,înfometarea nu este o soluţie pentru slăbit,ci aceasta doar va reduce rata metabolismului,astfel încât energia depozitată va fi folosită pentru a rezista. Mai mult decât atât,în cazul în care o persoană vrea să slăbească începe să mănânce din ce în ce mai puţin,ţesutul muscular va arde şi va da în schimb un avantaj grăsimii viscerale pe care încerci s-o elimini,plus că,va fi afectată producţia de insulină.

Cum să reduci grăsimile cu alimente?

În loc de a fi blocată în ceea ce implică dieta,treci pe un regim alimentar care arde grăsimea şi va menţine starea de sănătate bună. Este un proces simplu:trebuie incluse în dieta zilnică următoarele alimente:

Iată care sunt super-alimentele care reduc grăsimea corporală: Avocadoul

Aceste fructe conţin grăsimi nesaturate sau grăsimi bune,cum mai sunt numite,şi care,lucrează împotriva celor nesănătoase. Adaugă în sandviş 1-2 felii de avocado sau întinde pe pâine pastă din acest fruct. De asemenea,poate fi inclus într-un shake cu lapte.

Untul de arahide

Untul de arahide conţine grăsimi sănătoase care ajută la eliminarea kilogramelor nedorite. El poate fi inclus în shake-ul cu lapte sau întins pe pâine sau,poate fi mâncată câte o lingură de unt în fiecare zi.

Broccoli

Aflat în topul alimentelor care favorizează slăbitul,broccoli trebuie să facă parte din alimentaţia zilnică. Chiar dacă nu este iubit de cei mici,această legumă este un aliat pentru femeile care vor să slăbească,deoarece este una dintre sursele bogate în elemente esenţiale de care organismul are nevoie zilnic.

Spanacul

O altă legumă perfectă pentru slăbit este spanacul. O dietă pe bază de spanac este bogată în substanţe nutritive care ard grăsimile. Mineralele din legumă stimulează metabolismul,care va accelera procesul de slăbit. Poate fi preparat ca:salată cu ulei de măsline,supă sau fiert cu orez. Există foarte multe reţete cu spanac.

 Para  

Para are proprietăţi nutritive asemănătoare cu ale mărului. Fibrele pe care le conţine ajută la reducerea poftei de mâncare,deoarece este săţioasă,şi nu mai trebuie să mănânci prea mult. Para trebuie inclusă în regimul alimentar,este o necesitate. Poate fi mâncată crudă,sub formă de suc,adăugată în salată,sau gătită.

Alte alimente care sunt incluse în topul celor care ajută la arderea grăsimilor şi care trebuie să facă parte din dieta zilnică sunt:

-Sparanghelul;

-Castravetele;

-Fasolea;

-Roşia;

-Oul (în special albuşul);

-Mărul verde.