Orele la care trebuie să mâncăm

1 72112 original jpg jpeg

Dacă vrei să fii întotdeauna în formă şi să îţi menţii silueta, trebuie să mănânci sănătos şi echilibrat, dar mai ales să respecţi un orar alimentar, mai precis să-ţi stabileşti un program fix pentru a lua masa. Iată, aşadar, orele la care e indicat să mâncăm pentru a ne menţine în formă!

Orele la care trebuie să mâncăm-micul dejun (ora 7:00 şi 9:00)

Micul dejun reprezintă cea mai importantă masă a zilei,pentru că îşi furnizează o mare parte din energia pe care o consumi zilnic. Micul dejun ar trebui mâncat la puţin timp după ora 7 (momentul indicat de cercetători ca fiind cel mai potrivit fiind 7.11) şi poate fi format din lactate (lapte,iaurt,brânzeturi),ouă,cereale,pâine şi fructe.

Ideal ar fi ca micul dejun să fie servit în fiecare zi,la aceeaşi oră,imediat după ce te-ai trezit. Nu mânca niciodată după ora 10:00.

Citeşte mai multe pe clicksanatate.ro.



Recente

autosugestie jpg
Regula 333 sau metoda care te ajută să scapi de anxietate, foto shutterstock jpg
trezitul devreme si starea de spirit, foto shutterstock jpg
Cele mai ascunse secrete ale zodiilor, shutterstock  jpg
Gesturi care lasa celorlalti o impresie proasta  Sursa foto Shutterstock jpg
anxietate shutterstock 1418979635 jpg
Reguli de bune maniere care sunt frecvent încălcate, foto shutterstock jpg
Bomboane jpg
Cum sa faci ca afacerea ta sa conteze 3 strategii pentru succes jpg
semnificatia zilei de nastere foto shutterstock 2031304499 jpg
rugaciuni pentru casnicie trainica shutterstock 178817489 jpg
shutterstock 1647140854 jpg
1 inaltarea sfintei cruci jpg jpeg
concediere   office g1090d99cf 1280 png
fidelitate jpg
Test de personalitate jpg
dinti de aur jpg
menstruatie jpg
Proiect  jpg
parola jpg