Cum și ce să mănânci dacă te simți trist. Cât de important este gătitul împreună!

Dacă te simți trist, uită de dulciuri și de prăjeli! În momente depresive, este bine să consumi anumite următoarele alimente, care te ajută si ai energie, să te concentrezi mai bine pe ceea ce ai de făcut și să te simți motivat. În plus, la fel de importantă este și repartiția meselor pe parcursul zilei, dar și modul în care gătești alimentele. Află mai multe în rândurile de mai jos! 

image

Ceea ce mănânci îți poate influența starea de spirit, sănătatea mintală și cea fizică. „Este bine prioritizezi consumul de fructe, legume și grăsimi sănătoase, dacă îți dorești să te simți bine, punctează medicul Leigh Merotto, care îți spune și cum este bine să mănânci dacă te simți trist. 

Vezi și: Alimente care îți dau energie, dar sporesc anxietatea 

Cum să mănânci când ești trist?

În primul rând, dacă te simți trist, este bine să împarți alimentele pe care le consumi cu o persoană apropiată. Conform„WebMD‟, această acțiune, precum și gătitul împreună cu o altă persoană, încurajează socializarea și te va ajuta să ai o stare de spirit mai bună.

La fel se va întâmpla și dacă vei avea trei mese principale sau cinci mese mai mici, pe parcursul zilei. Importantă este și ultima masă a zilei! Specialiștii te sfătuiesc să iei ultima masă cu cel puțin trei ore înainte să adormi, pentru a te asigura că te vei odihni corespunzător. 

Citește și: Cele mai cancerigene alimente. Le consumi frecvent 

Adaugă aceste alimente în meniul tău dacă te simți deprimat!

În al doilea rând, medicul le recomandă persoanelor depresive consmul de alimente bogate în nutrimente, cum ar fi produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi, carnea slabă, fructele și legumele. Când te simți trist, este bine să consumi bețișoare de morcovi, hummus, ulei de măsline, pește bogat în acizi grași omega-3, ouă, carne de pui, banane, ardei gras, afine, mure, legume cu fructe verzi, dar și pâine integrală. Nu uita nici de hidratare! Te vei simți mai bine dacă vei bea mai multă apă, iar ceaiul verde îți va asigura energia de care ai nevoie pe parcursul zilei. 

Dacă îți este poftă de ceva dulce, încearcă ciocolata neagră și înghețata cremoasă, fără zahăr.

Reține că zahărul este un ingredient care accentuează starea de stres, la fel și alcoolul și alimentele procesate, așa că evită-le pe cât posibil! 

Sursă foto: Shutterstock  



Recente

Tori Spelling jpg
Reese Witherspoon si Robert De Niro jpg
Beyonce  sursa   Instagram jpg
cutremur  sursa   Shutterstock jpg
Culori care atrag norocul la bani  Sursa foto shutterstock 638041264 jpg
Angelina Jolie si Jon Voight jpeg
 Matthew McConaughey si Kate Hudson jpg
Printul Harry Sasha Walpole jpg
Shania Twain  foto   Instagram jpg
Jessica Simpson   Instagram jpg
Priyanca Chopra Jones shutterstock 2083738132 jpg
Jennifer Lopez si Ben Affleck  jpeg
nuntă Prințul Harry, Meghan Markle  foto   Shutterstock jpg
Click! pentru femei Nr  3   2023 jpeg
Menopauza jpg
Ireland Baldwin jpg
Pamela Anderson carieră  foto   Shutterstock jpg
Papa Benedict  sursa   Shutterstock jpg
Iti place muzica live Iata top 3 restaurante pe care nu trebuie sa le ratezi in Bucuresti jpg
zi norocoasa shutterstock 1937419057 jpg