Ce branduri de încălţăminte preferă adolescenţii?(P)

Când vine vorba de încălţăminte pentru copii, părinţii mereu sunt în contratimp cu ce-şi doresc aceştia. Cu atât mai mult cu dacă e vorba de copii adolescenţi. De aceea, părinţii ar trebui să ţină cont de dorinţele progeniturilor şi atunci când vine vorba de îmbrăcăminte sau încălţăminte. Şi, pentru a le fi mai uşor, ar trebui să se documenteze ce anume preferă adolescenţii. Ce branduri, ce culori, ce tip de încălţăminte preferă copiii lor?
Cel mai simplu este să privim studiile. În ţările civilizate, chestionarele şi sondajele în rândul tinerilor sunt o obişnuinţă. Astfel, conform ultimului studiu ”Taking Stock with Teens”, al companiei Piper Jaffray, din 2017, publicat de site-ul Fortune, se pare că Nike este cel mai apreciat brand de îmbrăcăminte şi încălţăminte pentru copii adolescenţi. În plus, se pare că Adidas este într-un reviriment tăcut, ajungând pe locul 3 în topul preferinţelor adolescenţilor.
Pe locul 2 se află Vans, iar Converse a ieşit din top 3, ajungând pe poziţia a patra. Totuşi, Adidas a avut cea mai mare creştere în preferinţele tinerilor, atât la categoria încălţăminte copii adolescenţi, cât şi îmbrăcăminte/echipament.
Copiii preferă, totodată, Snapchat când vine vorba de reţele sociale, respectiv Starbucks, atunci când vine vorba de restaurante şi cafenele.

Revenind la brandurile de încălţăminte copii preferate de adolescenţi, conform unui alt studiu, publicat de Business Insider, atunci când au fost întrebaţi despre out-fit-ul preferat, când a venit vorba de încălţăminte cei mai mulţi tineri au specificat brandul Vans, urmat de Sperry. Totodată, adolescenţii susţin că stilul (56,36%) contează mai mult decât preţul (30,91%) şi mai mult decât brandul (4,55%).
Totuşi, în acelaşi studiu Business Insider, când a venit vorba strict de brandurile de încălţăminte copii adolescenţi preferate, tinerii au răspuns astfel: Nike (33,64%) şi Vans (20,56%) sunt mărcile preferate, urmate de Sperry's, Toms, Birkenstocks şi Converse.
Un amănunt interesant al studiului arată că, atunci când au fost întrebaţi ce ar prefera între o geantă Michael Kors, bijuterii de la Tiffany, un gift card Forever 21, o pereche de încălţăminte Nike, un gift card pentru produse Apple sau un gift card pentru Starbucks, cei mai mulţi au ales încălţămintea copii adolescenţi Nike (35,25%). Forever 21 (22,86%) şi Tiffany (20,95%) au completat podiumul alegerilor.
În fine, dincolo de cele două studii amintite, se pare că adolescenţilor din ziua de azi le plac cel mai mult culorile închise, precum albastrul sau negrul, atunci când vine vorba de încălţăminte copii.































