Cele mai difuzate piese în luna ianuarie

Lidia Buble şi Feli, artiste Cat Music şi două dintre cele mai iubite cântăreţe din România, au reuşit să cucerească topurile încă din prima luna a anului 2018. Potrivit Media Forest, cea mai difuzată piesa a lunii ianuarie a fost „Cămaşa“ , cu 661 de play-uri la radio, urmată de „Acasa“ , cu 655 de play-uri.
„Le mulţumesc tuturor bublişorilor care sunt alături de mine de fiecare dată când lansez o noua piesă. Datorită lor am reuşit să fac din «Cămaşa» unul dintre cele mai de succes single-uri ale mele. Parcă trăiesc un vis care nu se mai termină şi devine din ce în ce mai frumos. Sper să ascultaţi in continuare piesa pe repeat şi abia aştept să auziţi ce am pregătit pentru perioada următoare“, a spus Lidia Buble.
În topul difuzărilor radio s-au mai aflat alte patru piese lansate de Cat Music: „Vals“ (Smiley), „Ce mă fac cu tine de azi“ (Smiley feat. Guess Who), „Uit de tine“ (Mira) şi „Stele“ (3 Sud Est).
Lidia Buble şi-a început cariera în 2014 cu piesa „Noi simţim la fel“, iar în acelaşi an ea a câştigat premiul „Best New Act“ la Romanian Music Awards. Au urmat apoi single-uri ca „Le-am spus şi fetelor“ (feat. Amira) şi „Mă cerţi“ (feat. Adi Sînă), fiecare cu zeci de milioane de vizualizări pe YouTube. Cea mai de succes piesă a Lidiei Buble în mediul online este „Mi-e bine“ (feat. Matteo), care are peste 45 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Feli a reuşit să cucerească topurile încă de la prima lansare: „Cine te crezi?“. Un alt single de succes al artistei este „Timpul“, al cărei clip are pe YouTube peste 20 de milioane de vizualizări. La începutul acestui an, Feli a colaborat cu Smiley pentru o variantă inedită a piesei „Vals“, iar anul trecut a lansat primul album din carieră, „Eu sunt Feli“, produs de HaHaHa Production şi Cat Music. Materialul discografic este disponibil pe toate magazinele digitale (https://Feli.lnk.to/EusuntFeliPR), iar CD-ul poate fi găsit în reţeaua Cărtureşti, în magazinul Muzica şi pe hastore.ro.