Iniţiativa globală care ajută copiii să ducă o viaţă mai sănătoasă

1 81616 original jpg jpeg

De Ziua Internaţională a Familiei, Nestlé anunţă iniţiativa globală „Nestlé for healthier kids". Programul include intensificarea eforturilor de îmbunătăţire şi inovare de produse pentru reducerea cantităţii de zaharuri adăugate, sare şi grăsimi saturate, promovând în acelaşi timp o alimentaţie echilibrată şi un stil de viaţă sănătos. Programul îşi propune, la nivel global, să ajute 50 de milioane de copii să ducă o viaţă mai sănătoasă până în 2030. 

„Copilăria este o perioadă în care se formează obiceiuri de lungă durată. Vrem să ajutăm părinţii sau tutorii să facă alegeri mai sănătoase pentru copiii lor. De aceea, accelerăm eforturile noastre de a-i sprijini în creşterea unor copii mai sănătoşi şi încurajăm şi alte organizaţii să ni se alăture în acest demers", a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé.

În fiecare an, Nestlé îmbunătăţeşte în jur de o treime din portofoliul său de produse. Numai în 2017, Nestlé a lansat la nivel global peste 1.000 de produse noi potrivite pentru a satisface nevoile nutriţionale ale copiilor. În acelaşi an, compania a furnizat 174 de miliarde de porţii de alimente şi băuturi fortifiate în 66 de ţări în care populaţia nu dispune de micronutrienţi esenţiali, cum ar fi fierul, iodul, vitamina D şi vitamina A.

În România inovările de produse se concentrează pe creşterea conţinutului de cereale integrale, fibre, fructe şi un conţinut echilibrat de micronutrienţi. Printre lansările recente în acest sens trebuie menţionate cerealele de mic dejun pentru copii cu cereale integrale ca ingredient nr.1 şi fără arome artificiale (Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Strawberry Minis, Cookie Crisp), cerealele Nestlé pentru sugari şi copii de vârstă mică îmbogăţite cu fier şi iod care contribuie la dezvoltarea cognitivă normală şi piureurile pentru copii de vârstă mică NaturNes, produse din ingrediente naturale, îmbogăţite cu vitamina C.

De asemenea, pentru a contribui la o alimentaţie echilibrată a copiilor, care să le asigure necesarul zilnic de micronutrienţi, Nestlé a îmbogăţit cacao instant Nesquik cu complexul unic Opti-Start care conţine fier, zinc şi vitamina D.

Îmbunătăţirile de produse sunt însoţite la nivel local de campanii de educare şi conştientizare a importanţei unei alimentaţii echilibrate şi a unui stil de viaţă sănătos. În acest sens, Nestlé România a devenit în 2011 Partener Fondator al mişcării naţionale „Şi eu trăiesc sănătos – SETS”, iniţiată de Fundaţia PRAIS. Prin acest demers Nestlé promovează în rândul copiilor şi familiilor acestora un stil de viaţă echilibrat, starea de bine, incluziunea socială şi diversitatea, acestea fâcând parte din cultura sa organizaţională. Mişcarea naţională SETS se desfăşoară deja în 150 de şcoli, din 5 oraşe din România: Bucureşti, Cluj-Napoca, Ploieşti, Roman şi Timişoara, reuşind să reunească în program până acum peste 150.000 de elevi din ciclul primar. Din 2018 proiectul s-a extins şi în mediul rural din judeţele Timiş şi Prahova, în 10 comune ce reunesc peste 1.500 de elevi.

„Ziua Internaţională a Familiei este o zi specială pentru echipa Nestlé România, fiind sărbătorită în fiecare an alături de SOS Satele Copiilor. Am început acum câţiva ani să colaborăm şi încă de la început i-am sprijinit cu cereale pentru mic dejun. Vom continua acest demers prin iniţiativa Nestlé for healthier kids şi vom susţine financiar un mic dejun sănătos şi complet în fiecare zi pentru toţi copiii pe care asociaţia îi are în grijă”, declară Leszek Wacirz, CEO Nestlé România.

Până în 2020, Nestlé se angajează la nivel global ca pentru produsele sale:

•să adauge cel puţin 750 de milioane de porţii (80g) de legume;

•să adauge cel puţin 300 milioane de porţii (16g) de cereale bogate în fibre, nuci şi seminţe;

•să reducă zaharurile adăugate cu 5%. Din 2000 şi până acum, compania a înregistrat o reducere de peste 34% în acest segment;

•să reducă sarea cu 10%. Din 2005, compania a redus cantitatea de sare cu peste 17.200 de tone;

•să finalizeze angajamentul luat în 2014 de a reduce grăsimile saturate cu 10% în toate produsele relevante care nu îndeplinesc recomandările OMS

Nestlé va continua să dezvolte, de asemenea, programele şi serviciile online menite să ofere părinţilor şi tutorilor mai multe cunoştinţe despre alimentaţie echilibrată, reţete potrivite nutriţional şi sfaturi practice. În 2017, peste 300 de parteneriate din întreaga lume au ajutat Nestlé să ajungă la mai mult de 14 milioane de copii.

Sursa foto: huffingtonpost.com



Recente

shutterstock 2116255859 jpg
David Lynch  sursa foto   Shutterstock jpg
trăsura regelui  foto   Shutterstock jpg
brooke shields 1 jpg jpeg
Cum te va influenta energia Sarpelui de Lemn in 2025  Sursa foto shutterstock 2536140865 jpg
Sofia Vergara, Lewis Hamilton  sursa foto   Shutterstock jpg
image00016 jpeg
shutterstock 2319433843 jpg
Brooke Shields  foto   Shutterstock jpg
Kim Kardashian, incendiu California  foto   Shutterstock jpg
shutterstock 2400721851 jpg
Denise Richards  foto   Shutterstock jpg
shutterstock 2304929435 jpg
Iulia Pârlea (2) jpg
Ariana Grande  sursa foto   Shutterstock jpg
Gal Gadot  foto   Shutterstock jpg
Jennifer Lopez, cărți de tarot  foto   Shutterstock jpg
Angelina Jolie  Shutterstock jpg
Noua generatie Beta  Sursa foto shutterstock 2400776829 jpg
bani  foto   Shutterstock jpg