Fiecare dintre noi încearcă să aibă o alimentaţiesănătoasă,dar problema apare atunci când informarea despre alimente şi ce efect au ele asupra sănătăţii,lipseşte.

În timp ce unele alimente pot părea sănătoase,atunci când sunt consumate în exces sau în anumite perioade ale zilei,au capacitatea de a ne îngrăşa sau îmbolnăvi.

Citeşte şi:Slăbeşti 5 kg într-o lună cu acest mic dejun

Durerile articulare,diabetul,afecţiunile cardiovasculare,oboseala,toate pot fi efecte secundare ale supraponderalităţii. Pentru a evita toate acestea,este extrem de important să fie acordată atenţie tuturor alimentelor mâncate,mai ales când vine vorba de micul dejun.

Iată care sunt alimentele de la micul dejun care te pot îngrăşa:

Doar cafea

Să bei doar cafeala micul dejun,fără a mânca şi altceva duce la încetinirea metabolismului şi,ca rezultat,apar kilogramele în plus.

Prăjituri

Există oameni care au obiceiul de a mânca la micul dejun prăjituri precum tort,brioşe,pentru că sunt uşor de mâncat şi nu implică prea mult timp. Acest obicei poate duce la îngrăşare.

Pâine albă

Dacă pâinea albă nu este înlocuită cu cea neagră,mai ales la micul dejun,există posibilitatea de îngrăşare,deoarece acest tip de pâine conţine multe calorii.

Citeşte şi:7 avantaje nebănuite ale consumului de cafea

Orez

Să mănânci orez la micul dejun este egal cu îngrăşarea. Orezul este unul dintre alimentele cele mai bogate în carbohidraţi.  

Cereale bogate în zahăr

Cerealele la micul dejun,mai ales cele cu ciocolată pot provoca,de asemenea,creşterea în greutate,datorită cantităţii mari de calorii.

Smoothie cu zahăr

Dacă ai obiceiul de-a bea la micul dejun smoothie de fructe şi legume,este foarte bine. Ele sunt sănătoase atâta timp cât sunt lipsite de zahăr.

Sursă+credit foto:www.boldsky.com