Cum pot fi convinşi copiii să mănânce fructe şi legume

1 68007 original jpg jpeg

Nu trece zi în care să nu te rogi de prichindelul tău să mănânce o felie de castravete sau câteva de banană? Există o modalitate prin care îl poţi convinge.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă consumul zilnic de cinci porţii de fructe şi legume . Ştiai că una dintre aceste porţii poate fi înlocuită cu succes de sucuri 100% şi mousse-uri? Cei mici sunt atraşi de acestea datorită gustului şi formei de prezentare.

Potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii,nu doar copiii,ci şi adulţii trebuie să consume zilnic minim 400 de grame de fructe şi legume,împărţite în cinci porţii . Conform unui studio realizat de Millward Brown,doar 14% dintre copii consumă cele patru-cinci porţii de fructe recomandate şi doar 10% legume. Majoritatea micuţilor-48% mănâncă două-trei porţii de fructe pe zi,în timp ce 25% o singură porţie pe zi. Cele mai multe legume sunt consumate de copii o dată sau de două-trei ori pe zi (29%,respectiv 52% dintre copii).

Noile produse de pe piaţă care,de asemenea,pot înlocui una din cele 5 porţii de legume sau fructe sunt mousse-urile. Nu toată lumea ştie că acestea sunt gustări complet naturale,produse 100% din piureuri de fructe şi legume.

„Perioada de creştere este o etapă în care necesarul de energie este mai mare faţă de alte etape ale vieţii. De asemenea,necesarul de micronutrienţi înregistrează valori mai crescute,iar alimentaţia este principala sursă prin care le putem oferi copiilor tot ce au nevoie pentru a se dezvolta armonios“,explică nutriţionistul Şerban Damian.

Atmosfera este,de asemenea,importantă în timpul servirii mesei. Mesele luate în grabă,în timp ce televizorul este pornit sau în poziţia „aplecat“ pe canapea nu favorizează formarea obiceiurilor bune. Unul dintre părinţi ar trebui să stea la masă împreună cu copilul şi să se bucure atât de masa,cât şi de timpul petrecut împreună.

După cum explică nutriţionistul Şerban Damian,„Mousse-ul este o sursă importantă de fibre,minerale şi vitamine,păstrând proprietăţile nutritive ale fructelor şi legumelor din care provin. Acestea nu conţin zahăr adăugat şi sunt 100% naturale“.



Recente

Cum sa fii confortabila si rafinata in sezonul rece TOP piese vestimentare care NU pot lipsi din garderoba ta! jpg
tipuri de nasturi jpg
Anca Alungulesei silueta jpg
sfaturi parinte copil shutterstock 1318903208 jpg
cateva detalii importante la alegerea vasului de wc  1654350490 jpg
caserole catering din polistiren snick ambalaje jpg
De ce este extrem de important să îți usuci mâinile după spălare, foto shutterstock jpg
Cele mai utile electrocasnice descopera aparatura esentiala pentru o casa moderna jpg
Ce include revizia periodica a masinii si cand ar trebui sa o faci jpg
input jpg
Kiwi, foto shutterstock jpg
Ce băutură caldă şi delicioasă îţi reduce colesterolul   Sursa foto Pixabay jpg
amantă personalități moarte  sursa foto   Shutterstock jpg
Lupta impotriva virusurilor   Alimente care iti vor proteja sistemul imunitar jpg
Un nou trend pe TikTok  Banda izolatoare pentru un somn mai bun   Sursa foto Shutterstock jpg
Ce tip de sport se potriveste zodiei tale   Sursa foto Shutterstock jpg
Coafuri la modă în toamna lui 2022   Sursa foto Shutterstock jpg
Cum poti porni un business in industria de beauty sfaturi si trucuri pretioase jpg
Eva Pavel Catalin Botezatu jpg
labute patrupezi plimbare foto shutterstock 1530537530 jpg