Salvaţi Copiii România investeşte în maternitatea Cantacuzino

1 50907 original jpg jpeg

Organizaţia Salvaţi Copiii România dă startul acţiunilor de investiţie a banilor strânşi în urma campaniei „Transformă 2% din impozitul pe venit în 100% viaţă pentru copii”.

Astfel,2 incubatoare performante din Japonia au fost donate către maternitatea Cantacuzino din Bucureşti. Investiţia,în valoare de 90.300 lei,reprezintă 20% din suma netă strânsă în urma campaniei derulate în 2011.Furnizarea aparatelor către maternitatea Cantacuzino a reprezentat o prioritate pentru Salvaţi Copiii România,deoarece aproximativ 13-14% din cei 2500 de copii îngrijiţi anual în această maternitate sunt prematuri.

,a declarat Gabriela Alexandrescu,Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România.

,a punctat Dr. Adrian Crăciun,şef secţie neonatologie Maternitatea Cantacuzino.

Acţiunea caritabilă,la care au participat Gina Pârvu,Director Economic Spitalul Cantacuzino,Dr. Adrian Crăciun,şef secţie neonatologie Maternitatea Cantacuzino,Gabriela Alexandrescu,Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România şi Adina Clapa,coordonator proiect,este doar primul pas al angajamentului Asociaţiei Salvaţi Copiii România pentru prevenirea mortalităţii infantile.

În viitor,Asociaţia are în vedere dotarea maternităţii din Adjud,judeţul Vrancea şi derularea mai multor programe de educaţie parentală,printre care:prevenirea sarcinilor la vârste fragede,îngrijirea nou-născuţilor şi nutriţia adecvată a mamei şi copilului.

Până în prezent,cu suportul GSK,Asociaţia Salvaţi Copiii România a sprijinit din punct de vedere nutriţional 1013 mame şi copii din comunităţile defavorizate,cu scopul prevenirii mortalităţii infantile în 16 localităţi din 5 judeţe ale României.

Campania de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit este parte a programului naţional de reducere a mortalităţii infantile "Fiecare copil contează!",implementat de Salvaţi Copiii din anul 2010.

În anul 2010,în cadrul campaniei 2%,Salvaţi Copiii a reuşit să strângă suma de 165.382 EURO,bani utilizaţi pentru a sprijini educaţional şi social peste 550 de copii din România.

Sub sloganul "Transformă 2% din impozitul pe venit în 100% viaţă pentru copii!",Salvaţi Copiii România a derulat în anul 2011 o campanie publică amplă,fondurile astfel colectate urmând a fi direcţionate către maternităţi şi saloane de nou-născuţi prematur.