Ce sa nu faci la serviciu
Dacă lucrezi de ani buni în acelaşi loc, nu înseamnă că poţi să neglijezi vreun lucru din „codul” comportamentului la serviciu. Află ce-ţi este permis, astfel încât să nu ai problele cu şefii sau cu colegii.
Ai grijă să nu cazi în patima bârfei
Uneori, lucrul într-un colectiv este o provocare plină de tensiuni, care pot da naştere bârfelor. Ca să eviţi să cazi în plasa şuşotelilor de pe la colţuri,este bine să să rezumi conversaţiile de la birou doar la teme legate de problemele de serviciu. Nu este indicat să vorbeşti despre familie şi probleme personale.
Nu face orice ca să ieşi în evidenţă
Modestia este cea care ar trebui să primeze atunci când lucrezi într-un colectiv. Este bine să-i laşi pe alţii să-ţi aprecieze meritele. Nu te lăuda în gura mare de fiecare dată când ţi-ai îndeplinit sarcinile. Poţi atrage atenţia asupra ta într-un mod negativ.
Fără crize de nervi
La orice job există părţi bune şi părţi proaste. Însă,atunci când alegi să-ţi exprimi nemulţumirile, nu deveni isterică. Nu începe să ţipi la şeful tău, să trânteşti şi să ameninţi, căci nu vei face decât să tensionezi atmosfera. Iar un astfel de mediu de lucru nu este deloc plăcut pentru colegii tăi.
Manifestările zgomotoase, pentru acasă
Şeful este foarte mulţumit de munca ta şi a decis că meriţi o promovare. Este normal să radiezi de fericire, dar ai grijă să nu începi să ţopăi şi să ţipi de fericire prin birou. Nu vei fi deloc bine privită. Nici de superiorul tău,dar nici de colegi. Ai putea câştiga antipatia acestora.