Pe parcursul întregii vieţi, pe lângă mişcare, trebuie să mâncăm sănătos, mai exact să avem un stil de viaţă corect. Ştim că fructele şi legumele sunt incluse în alimentaţia sănătoasă, de bază, însă pentru a profita la maximum de beneficiile pe care aceste alimente le aduc, trebuie să fim cumpăraţi şi să le consumăm cu măsură. Altfel, aceste alimente indispensabile se pot transforma în „duşmanii” siluetei şi al sănătăţii noastre. Iată care sunt legumele şi fructele la care trebuie să fii atent!

Bananele sunt delicioase, dar ştiai că prea multe, pot provoca carii? La fel ca zahărul, aceste fructe pot influenţa apariţia cariilor, care îţi pot răni smalţul dentar. De asemenea, consumul de multe banane poate provoca dureri de cap, deoarece bananele coapte sunt bogate în tiramină, un declanşator al migrenei. Să nu uităm că bananele sunt fructe dulci, care pot pune în pericol silueta. Pentru a evita aceste efecte negative, 2 banane pe zi sunt considerate a fi o cantitate sănătoasă.

Citeşte şi: Alimente pe care nu trebuie să le pui în frigider. Îşi pierd gustul şi calitatea nutritivă