Dacă în anii precendenţi, pandemia le-a adus multora kilograme în plus din cauza lipsei de mişcare, anul acesta cu toţii ne dorim să fim în formă şi să arătăm bine. 2022 se anunţă a fi mai bun decât cel care tocmai s-a încheiat, iar multe persoane aşteaptă cu nerăbdare să socializeze mai mult şi să îşi intre în formă. Pe lângă mişcare şi odihnă, dieta sănătoasă ne face să ne simţim energici şi să scăpăm uşor de kilogramele în plus. Iată câteva diete, care şi-au dovedit eficienţa!

Dieta Mediteraneană

Pe baza stilului de viaţă sănătos din inima Greciei, Italiei, Spaniei şi Portugaliei, dieta mediteraneană presupune o alimentaţie bogată în grăsimi sănătoase, precum: avocado, ulei de măsline, nuci şi peşte, de cel puţin două ori pe săptămână. De asemenea sunt permise alimente precum: fasolea, fructele, verdeaţa, cerealele integrale şi chiar şi un pahar de vin roşu, pe zi. Poţi consuma brânză cu moderaţie, iar carne roşie o dată sau de două ori pe săptămână. Dieta mediteraneană presupune consumul zilnic de aproximativ 1.500 de calorii. Pe lângă slăbit, studiile au descoperit că respectarea ei reduce riscul de boli cronice.

Dieta Dash