Rezultatele obţinute ar putea fi uimitoare, mai ales dacă îţi schimbi stilul de viaţă şi alimentaţia ulterior. Tot ce trebuie să faci este să nu te abaţi de la acest meniu sau să-l variezi, în funcţie de preferinţe, cu alimente asemănătoare celor sugerate. 

Meniul complet timp de 7 zile pentru dietă cu fructe  şi legume

Ziua 1: Mănâncă doar fructe, în orice cantitate. Poţi să alegi orice fel de fruct, pe care să-l mănânci la orice ora, însă nu ai voie să faci suc de fructe. În această zi trebuie să bei minimum 10 pahare cu apă, notează avantaje.ro.

Citeşte şi:  Slăbesc şi detoxifiază. 5 alimente care te ajută să-ţi cureţi organismul în orice sezon

Ziua 2: Mănâncă doar legume, pe care le poţi pregăti cum îţi place ţie, fierte, crude sau la grătar. Nu adaugi însă ulei sau  smântână. Poţi pune sare, piper, zeamă de lămâie şi condimente ( oregano, cimbru, busuioc etc). Cantitatea de legume este nelimitată, însă este indicat că mesele să fie dese.

Ziua 3: Fructele se combină cu legumele. E un fel de ziua 1 plus ziua 2. Poţi încerca salate de legume şi fructe, frigărui de legume la grătar. Nu uită însă de apă şi cele minimum 10 pahare.

Ziua 4: Deja acum ai un meniu de respectat: banane (între 4 şi 10), 3 pahare de lapte degresat şi un bol de supă de legume.

Ziua 5: Meniul zilei arată aşa: un pahar cu lapte bătut, un bol cu orez şi oricâte fructe şi legume vrei.

Citeşte şi: Reţetă desert, fără zahăr şi făină. Prăjitura cu banane care nu îngraşă!

Ziua 6 : Meniul zilei arată aşa: un bol cu orez cu legume, o salată, un bol cu supă de legume, un pahar cu lapte bătut şi câte un fruct atunci când îţi e foame.

Ziua 7: Seamănă cu ziua 6, în plus faţă de fructe poţi să adaugi şi alte legume. 

Meniul complet timp de 7 zile pentru dietă cu fructe  şi legume

Ziua 1: Mănâncă doar fructe, în orice cantitate. Poţi să alegi orice fel de fruct, pe care să-l mănânci la orice ora, însă nu ai voie să faci suc de fructe. În această zi trebuie să bei minimum 10 pahare cu apă

Ziua 2: Mănâncă doar legume, pe care le poţi pregăti cum îţi place ţie, fierte, crude sau la grătar. Nu adaugi însă ulei sau  smântână. Poţi pune sare, piper, zeamă de lămâie şi condimente ( oregano, cimbru, busuioc etc). Cantitatea de legume este nelimitată, însă este indicat că mesele să fie dese.

Ziua 3: Fructele se combină cu legumele. E un fel de ziua 1 plus ziua 2. Poţi încerca salate de legume şi fructe, frigărui de legume la grătar. Nu uită însă de apă şi cele minimum 10 pahare.

Ziua 4: Deja acum ai un meniu de respectat: banane (între 4 şi 10), 3 pahare de lapte degresat şi un bol de supă de legume.

Ziua 5: Meniul zilei arată aşa: un pahar cu lapte bătut, un bol cu orez şi oricâte fructe şi legume vrei.

Ziua 6 : Meniul zilei arată aşa: un bol cu orez cu legume, o salată, un bol cu supă de legume, un pahar cu lapte bătut şi câte un fruct atunci când îţi e foame.


Ziua 7: Seamănă cu ziua 6, în plus faţă de fructe poţi să adaugi şi alte legume.